Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2159
Resolució de la Universitat de les Illes Balears per la qual s'anuncia el procediment obert per a la contractació del subministrament de l'ampliació de l'espectròmetre de masses MALDI-TOF Autoflex III per a la Universitat de les Illes Balears.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a)    Organisme: Universitat de les Illes Balears

b)    Dependència que tramita l’expedient: Servei de Patrimoni, Contractació i Infraestructura.

c)    Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Servei de Patrimoni, Contractació i Infraestructura

2) Domicili: edifici Son Lledó, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5

3) Localitat i codi postal: Palma 07122

4) Telèfon: 971 17 28 57

5) Telefax: 971 17 27 36

6) Adreça electrònica: contractació.administrativa@uib.es

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: perfildecontractant.uib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: el dia anterior al de finalització de presentació d’ofertes.

d)    Número d’expedient: 1/13

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: subministrament

b) Descripció: subministrament de l’ampliació de l’espectròmetre de masses MALDI-TOF Autoflex III per a la Universitat de les Illes Balears.

c) Divisió per lots i números de lots / números d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament:

1) Domicili: edifici Cientificotècnic, campus universitari de la Universitat de les Illes Balears, carretera de Valldemossa, km 7.5.

2) Localitat i codi postal: Palma 07122

e) Termini d’execució: tres mesos.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc (si escau): no

h) Sistema dinàmic d’adquisició (si escau): no

i) CPV (referència de nomenclatura): 38433100-0

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació, si escau:

Criteris avaluables de forma automàtica mitjançant l’aplicació de fórmules:

  • Valoració de la proposició econòmica.
  • Augment del termini de garantia.

Criteris avaluables mitjançant un judici de valor:

  • Valoració de les característiques tècniques.
  • Millores.

4. Valor estimat del contracte: 105.950 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 105.950 euros. Import total: 128.199,50 euros.

6. Garanties exigides. Provisional (import): no. Definitiva (%): 5% de l’import d’adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a)    Classificació, si escau (grup, subgrup i categoria): no

b)    Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

  • Solvència econòmica i financera: apartats a), b) i c) de l’article 75 del text refós de la Llei de contractes del sector públic.
  • Solvència tècnica o professional: apartats a) i e) de l’article 77 del text refós de la Llei de contractes del sector públic.

c)    Altres requisits específics: no

d)    Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar del dia següent al de publicació del present anunci al BOIB, fins a les catorze hores, sempre que aquest dia sigui hàbil i, si no ho fos, el primer dia hàbil següent fins a les catorze hores.

b) Modalitat de presentació: les proposicions s’han de presentar en quatre sobres. Sobre A: «documentació administrativa», sobre B: «proposició econòmica», sobre C «documentació tècnica avaluable de forma automàtica» y sobre D «documentació tècnica avaluable mitjançant un judici de valor».

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: Registre General de la Universitat de les Illes Balears

2) Domicili: Son Lledó, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5

3) Localitat i codi postal: Palma 07122

4) Adreça electrònica: contractacio.administrativa@uib.es

d) Nombre previst d’empreses que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): no

e) Admissió de variants, si escau: no

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir l’oferta: dos mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions econòmiques.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció:

  • Primera obertura pública: obertura dels sobres D de les empreses admeses a la licitació.
  • Segona obertura pública: lectura de puntuació obtinguda en la valoració dels sobres D, obertura pública dels sobres B i C.

b) Adreça: edifici Son Lledó, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5

c) Localitat i codi postal: Palma 07122

d) Data i hora: es comunicarà oportunament

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari

11. Data de tramesa de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (si escau): no

12. Altres informacions: finançat amb un 50% per la Unió Europea amb càrrec al FEDER del PO de Balears 2007-2013, pel Ministeri d’Economia i Competitivitat i pel Govern de les Illes Balears. (UNBB10-4E-1182)

Palma, 5 de febrer de 2013

La Rectora,

Montserrat Casas