Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

VICEPRESIDÈNCIA ECONÒMICA, DE PROMOCIÓ EMPRESARIAL I D'OCUPACIÓ

Núm. 2756
Notificacions de resolucions relatives a expedients sancionadors per infracció de la normativa de prevenció de riscs laborals instruïts a la Direcció General de Treball i Salut Laboral

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb els articles 59.5 i 61 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i atès que es desconeix el domicili actual dels destinataris o no han pogut ser localitzats, mitjançant aquest edicte es notifica a les empreses, que s’indiquen a continuació, que s’ha dictat una resolució de la directora general de Treball i Salut Laboral, per delegació de competència del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació (BOIB 153/2011), en relació amb l’expedient sancionador, que també s’indica, la qual pot ser recollida a les oficines del Departament de Sancions de la Direcció General de Treball i Salut Laboral, situades al 2n pis de la Plaça Son Castelló, 1. 07009 de Palma. Horari d’atenció al públic: de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres .

Número Expedient: 228/2012 SL

Número Acta: 2012/120224

Empresa: Mostprom Internacional, SL

Infracció i normativa aplicable: una infracció greu de l’article 12.15 a),  Llei 5/2000, de 4 d’agost (falta d’organització preventiva).

Import Sanció: 2.046 €

Data de la Resolució: 11 de gener de 2013

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1192, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

O bé, també es pot interposar directament una demanda davant els jutjats de l’ordre social en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-se  publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs que s’estimi convenient en la defensa dels seus interessos.

Instruccions per al pagament de la sanció:

1. L’import de la sanció s’ha de fer efectiu dins el període voluntari que estableix el Reglament general de recaptació, que correspon als terminis següents:

a) Les notificacions fetes entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de notificació fins al dia 20 del mes següent o el dia hàbil següent.

b) Les notificacions fetes entre els dies 16 i darrer de cada mes, des de la data de la notificació fins al dia 5 del segon mes posterior o el dia hàbil següent.

2. L’ingrés de l’import de la sanció s’ha d’efectuar a nom de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, Vicepresidència Econòmica, de Promoció Empresarial i d’Ocupació, amb el document unificat d’ingrés que hi ha a disposició de les persones interessades a la Secció de Sancions de la Direcció General de Treball i Salut Laboral, a qualsevol de les entitats bancàries següents: “Sa Nostra” Caixa de Balears, “La Caixa” Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, Banco Popular, Banca March i Banco Bilbao Vizcaya.

3. Altrament, s’exigirà l’import en qüestió per la via executiva de constrenyiment seguint el procediment del Reglament general de recaptació.

Palma, 7 de febrer de 2013

La directora general de Treball i Salut Laboral
Juana Maria Camps Bosch