Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 2676
Notificació de l’acord d’iniciació dels expedients sancionadors número 14/2012 per infracció de la normativa en matèria de pesca.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no ha estat possible notificar l’acord d’iniciació dels expedients sancionadors i l’obertura dels terminis d’al·legacions o proves per presumpta infracció de la normativa de pesca, Llei 3/2001, de 26 de març, de pesca marítima de l’estat, els notifiquem, d’acord amb el que es determina a l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, de Règim Jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a les persones interessades que es detallen a l’annex adjunt, tot fent constar:

1r.- Les persones denunciades disposen d’un termini de quinze dies hàbils, comptats a partir dels següent al de la publicació d’aquesta notificació, d’acord amb l’article 8 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir en l’exercici de la potestat sancionadora, perquè formulin les seues al·legacions i aportin o proposin les proves que les justifiquin davant d’aquest Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Caça i cooperació Municipal (av. d’Espanya, 49, 3a planta, de la ciutat d’Eivissa).

2n.- Mentre duri la tramitació dels expedients sancionadors, les persones interessades podran examinar-los i conèixer la identitat de la instructora i secretària, a l’efecte de la recusació que preveu l’art. 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, de Règim Jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Eivissa, 13 de febrer de 2013

La Secretària Tècnica de l’Àrea de Cultura, Turisme i Agricultura
Concepción Rebollo Laserna

 

ANNEX

Núm. de expedient.: 14/2012

Presumpte infractor: (dades personals ocultes)

Data de la resolució d’iniciació: 17 de desembre de 2012

Preceptes infringits: Realitzar la pesca recreativa sense la corresponent llicència. Infracció de l’article 96.2c de la Llei 3/2001, de 26 de març, de Pesca Marítima del Estado (BOE 75 de 18 de març de 2001), en relació amb l’article 2 i 5 de l’Ordre de 30 de maig de 2001 per la qual es regula la pesca de la llagosta Palinurus spp en les aigües exteriors pròximes a les Illes Balears (BOE núm. 141 de 13.06.2001).

Últim domicili: (dades personals ocultes)

Municipi: Alacant