Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 2184
Notificació de requeriments de documentació d’expedients de Targeta Bàsica (any 2012)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments  de documentació corresponents a expedients de Targeta Bàsica de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Segons l’apartat 7.2 i 9.1, de  la Resolució del conseller de Salud, Família i Benestar Social, de 18 d’octubre de 2012 per la qual s’aprova la convocatòria d’ajudes per adquirir productes de primera necessitat per a l’any 2012 (BOIB núm. 152 de 18 d’octubre),  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es paralitzarà l’expedient, i passat tres mesos, es produirà la caducitat del mateix, amb l’arxiu de les actuacions practicades prèvia resolució, de conformitat amb l’article 92 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

Palma, a 28 de gener de 2013

El director general
Per delegació de competències (BOIB 152/2012)
Rafael Romero Ferrer

 

 

ANNEX

Expedient

Interessat/ada

TB/2012

Garcia Heusch, Sylvia

TB/2012

Gorreta Fernandez, Alejandro

TB/2012

Gonzalez Acosta, Bartolomé

TB/2012

Huerga Blanco, Severiano

TB/2012

Kurucz  Maria Szilvia

TB/2012

Montañés Carmona, Saray

TB/2012

Piñar Sanchez, Fernando

TB/2012

Miralles Pla, Maria Carmen

TB/2012

Partida Brea, Jose

TB/2012

Pla Castells, Maria Carmen

TB/2012

Ramirez Civit, Andres Mariano

TB/2012

Ribas Planells, Antonia

TB/2012

Ruiz Castellanos, Sebastiana

TB/2012

Serra Tur, Maria Luisa

TB/2012

Serra Marí, Genoveva

TB/2012

Toscano Alvarez, Josefa

TB/2012

Vidal  Llompart, Margarita