Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 2184
Notificació de requeriments de documentació d’expedients de Targeta Bàsica (any 2012)
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de documentació corresponents a expedients de Targeta Bàsica de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Segons l’apartat 7.2 i 9.1, de la Resolució del conseller de Salud, Família i Benestar Social, de 18 d’octubre de 2012 per la qual s’aprova la convocatòria d’ajudes per adquirir productes de primera necessitat per a l’any 2012 (BOIB núm. 152 de 18 d’octubre), han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es paralitzarà l’expedient, i passat tres mesos, es produirà la caducitat del mateix, amb l’arxiu de les actuacions practicades prèvia resolució, de conformitat amb l’article 92 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 28 de gener de 2013
El director general
Per delegació de competències (BOIB 152/2012)
Rafael Romero Ferrer
ANNEX
| Expedient |
Interessat/ada |
| TB/2012 |
Garcia Heusch, Sylvia |
| TB/2012 |
Gorreta Fernandez, Alejandro |
| TB/2012 |
Gonzalez Acosta, Bartolomé |
| TB/2012 |
Huerga Blanco, Severiano |
| TB/2012 |
Kurucz Maria Szilvia |
| TB/2012 |
Montañés Carmona, Saray |
| TB/2012 |
Piñar Sanchez, Fernando |
| TB/2012 |
Miralles Pla, Maria Carmen |
| TB/2012 |
Partida Brea, Jose |
| TB/2012 |
Pla Castells, Maria Carmen |
| TB/2012 |
Ramirez Civit, Andres Mariano |
| TB/2012 |
Ribas Planells, Antonia |
| TB/2012 |
Ruiz Castellanos, Sebastiana |
| TB/2012 |
Serra Tur, Maria Luisa |
| TB/2012 |
Serra Marí, Genoveva |
| TB/2012 |
Toscano Alvarez, Josefa |
| TB/2012 |
Vidal Llompart, Margarita |