Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 2574
Protecció. Notificació. DP 2010/77 D.B. 18202 de 15.10.2012
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 18202 de data 15 d’octubre de 2012 de l’ajuntament de Palma, a COMUNITAT DE PROPIETARIS C/ PERAIRES, NÚM. 13, amb CIF. H57174609, i a la seva presidenta, SARA FERNÁNDEZ JORSLOV, amb DNI. 43.120.947-H, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2010/77, en relació al immoble ubicat al C/ PERAIRES, NÚM. 13, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us notific que per Decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 18202, de data 15.10.2012, s’ha disposat el següent:
I.- Atès l’Acord del Consell de Gerència de data 2 de desembre de 2010 mitjançant el qual es dictà ordre d’execució a la totalitat de propietaris que formen la comunitat de l’immoble situat al C. Paraires núm 13 (R.C. 09803014), representada a través del seu president Dña. Sara Fernandez Jorslov amb DNI 43.120.947H.
II.-Atès que l’esmenta’t acord, degudament notificat, adverteix als interessats que, tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de capitalitat de Palma de Mallorca de la CAIB, en els supòsits d’incompliment de l’ordre de execució dictada per autoritat u òrgan competent, s'imposaran al propietari multes del 10 al 20 per cent del valor de les obres que siguin necessàries realitzar, donant al mateix temps, d’acord amb l’art.11 de la Ley 10/90 de 23 d’ocubre de Disciplina Urbanística de la CAIB, un darrer termini per fer les obres urgents, advertint-lo que, de no fer-les, seran executades subsidiàriament per l’Ajuntament a càrrec de l’interessat.
III.- Atès que no hi ha motius tècnics per imposar una multa de major quantia i que no consten ni atenuants ni agreujants, es proposa un import corresponent al 15% del valor de les obres segons estimació dels serveis tècnics municipals.
IV.- Atès que no s’han presentat al·legacions.
V.- Vist l’informe tècnic municipal de data 24 de setembre de 2012 amb data registre intern 27 de setembre de 2012, que diu:
“No s’ha presentat cap tipus de documentació, la qual era condició imprescindible per iniciar les obres.
CONCLUSIÓ.
Per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es REITERI l’ordre d’execució ordenadas en el seu moment.”
VI.- Atès que amb data d’avui no s’ha complit l’ordre de execució per la propietat obligada, la cap de negociat que subscriu, d'acord amb el que disposen els articles 9.1 del R.D.leg.2/2008 de 20 de juny per el qual s’aprova el Text Refós de la llei de sòl, arts 10 i 11 de la llei 10/90 de 23 d’octubre de disciplina urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis publicada al BOIB 31 de desembre de 2008 i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; els arts. 96-C i 99 de la LRJAP i PAC, arts. 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, art.124 de la Llei 7/85 de 2 d’abril RBRL modificada per la Llei 57/2003 de 16 de desembre de mesures per a la modernització del govern local, i d’acord amb el decret de batlia núm. 5309 de 26 de març de 2012 publicat al BOIB núm. 52 del 12 d’abril de 2012, de delegació de competències, i demés normativa concordant, proposa l’adopció del següent:
D E C R E T
1r) REITERAR, d’acord amb els arts. 10 i 11 llei 10/90 de 23 d’octubre de disciplina urbanística de la CAIB i l’art. 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de capitalitat de Palma de Mallorca,als propietaris dels immobles, solars i/o terrenys que s’indiquen a continuació, que corregeixin les deficiències especificades en els terminis fixats:
A la totalitat de propietaris que formen la comunitat de l’immoble situat al C. Paraires núm 13 (R.C. 09803014), representada a través del seu president Dña. Sara Fernandez Jorslov amb DNI 43.120.947H, d’acord amb l’informe tècnic de data de registre intern el 27 de setembre de 2012.
L’ordre d’execució existent en els següents conceptes:
Sota direcció tècnica competent a:
Procedir sota direcció tècnica competent a:
Abans de l’inici de les obres s’ha d’aportar la següent documentació:
TERMINI d’execució Ordre 3 mesos
Pressupost d’execució material estimatiu 2.000 €
Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill de despreniments cap a la via pública ni per l’estructura.
2n) IMPOSAR a la totalitat de propietaris que formen la comunitat de l’immoble situat al C. Paraires núm 13 amb CIF H 57174609, representada a través del seu president Dña. Sara Fernandez Jorslov amb DNI 43.120.947H una multa de 300,00 € (15% del valor de les obres ordenades)
3r) APERCEBRE a la propietat de l’immoble esmentat a la present resolució, que en cas de incompliment d’aquest termini s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’ajuntament, sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixin.
4t) NOTIFICAR aquesta resolució als propietaris afectats.
L'import de la multa precedent, segons el que disposa l'art. 36 de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, L'HAURÀ DE FER EFECTIU, EN PERÍODE VOLUNTARI, EN EL TERMINI MÀXIM DE 30 DIES, COMPTAT DES DEL SEGÜENT AL DE LA RECEPCIÓ DE LA PRESENT NOTIFICACIÓ A LA RECAPTACIÓ MUNICIPAL, PLAÇA SANTA EULÀLIA, 8 DE 9’00 H. A 13’30. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi satisfet la quantia de la multa, aquesta es cobrarà per via de constrenyiment, amb els consegüents recàrrecs.
Us advertesc:
1r -Que la interposició de qualsevol recurs no suspendrà l'execució de l'acte impugnat.
2n -Que, a partir de l'endemà del venciment del termini d'ingrés en període voluntari fins el dia del pagament del deute, haureu de satisfer interessos de demora.
3r -Que per obtenir l'esmentada suspensió, en període voluntari, haureu de presentar al servei de Tresoreria-Intervenció, un aval bancari, que cobreixi l'import de la sanció, més els interessos de demora pel temps que duri la tramitació del recurs interposat i, si escau, del recurs contenciós administratiu.
4t -Que si sol×licitau la suspensió dins el procediment de constrenyiment, la garantia mitjançant aval bancari ha de cobrir l'import del deute existent en el moment de la concessió de la suspensió més els interessos de demora a què es tindrà dret fins al moment del pagament.
El que li comunic als efectes oportuns. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix órgan que l'ha dictada, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències (1) a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els articles 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 12 de febrer de 2013
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.