Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 2064
Implantació administració electrònica a l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Sr. ANTONI MARÍ MARÍ, Alcalde President de l’Ajuntament de Sant Joan de Labritja, FA SABRE:

En els últims temps la forma de comunicació ha canviat i estem donant pas a la societat de la informació i la comunicació, les administracions tenen que promoure i potenciar l'ús de les noves tecnologies per a agilitzar i millorar els serveis que s’ofereixen.   

L'Ajuntament de Sant Joan de Labritja està compromès amb les noves formes d'intercanvi d'informació i és per això que està implantant l'administració electrònica amb la finalitat de millorar la comunicació entre ciutadà i administració.

Per altra banda, l'impuls de l'administració electrònica troba el seu fonament en la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic de la ciutadania als serveis públics (LAECSP), que reconeix el dret de la ciutadania a relacionar-se amb les administracions públiques mitjançant mitjans electrònics, i desenvolupa l'obligació de les administracions públiques a utilitzar les tecnologies de la informació d'acord amb les previsions d'aquesta llei, assegurant l'accés, la integritat, l'autenticitat, la confidencialitat i la conservació de les dades, informacions i serveis que gestionen en l'àmbit de les seves competències.

El que es fa públic per al general coneixement.

 

Sant Joan de Labritja, 5 de febrer de 2013.

L’Alcalde
Antoni Marí Marí