Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 2189
Notificació de requeriments de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb l’expedient sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema que figura en l’annex, d’acord amb el que estableix la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (BOE núm. 299, de 15 de desembre), han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents preceptius per resoldre que s’indiquen en el requeriment.
A aquest efecte, les persones interessades disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació, per esmenar les deficiències o aportar els documents que indiquen en els requeriments.
Una vegada finalitzat el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es considerarà paralitzat l’expedient i, transcorreguts tres mesos, es dictarà una resolució per la qual es declararà la caducitat del procediment i l’arxivament de l’expedient, de conformitat amb el que estableix l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 28 de gener de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Annex
Notificació de requeriments de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data Resol |
|---|---|---|---|
| 3354546/2010-23 |
Garcia Cuevas, M.Francisca |
04415677E |
29/11/2012 |
| 3404137/2010-45 |
Riutort Font, Miguel |
41265916Y |
10/12/2012 |
| 2634287/2010-08 |
Garcia Cabrer, Petra |
41345482S |
13/12/2012 |
| 2223937/2009-35 |
Rufas Montull, Josefa |
17910824B |
11/12/2012 |
| 051199/2007-69 |
Eilleen, Allison |
X0721148Y |
21/12/2012 |