Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 2178
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social,  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

Palma,  a 17 de desembre de 2012

El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

Annex

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data resolució

07/0000497-J/12

Hebe Ethel Figini

X1594982R

07/11/2012

07/0000571-I/12

Igbokwe Oscar

X2969022K

05/12/2012

07/0000570-I/12

Cano Gutiérrez, Antonio

34064784J

03/12/2012