Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 2177
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb una revisió d’ofici de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 14 de gener de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
Annex
| Expediente |
Interesado/a |
DNI |
Fecha resolución |
| 07/0001084-J/91 |
Torres Carvajal, Georgina |
43161918A |
16/11/2012 |
| 07/0000305-J/99 |
Canosa Garcia, Ana |
40418136Y |
15/11/2012 |
| 07/0000284-J/05 |
Luca Gancedo, Emma |
43221224S |
21/11/2012 |
| 07/0000153-I/06 |
Grillo Gomez, Josefa |
43078984F |
19/11/2012 |
| 07/0000555-I/07 |
Gonzalez Rodriguez, Alicia |
43093590P |
22/11/2012 |
| 07/0000155-J/10 |
Cortes Fernandez, Maria Jesus |
42985797Q |
05/11/2012 |
| 07/0000172/J/10 |
Holm, Peter Jurgen |
X0261731Z |
16/11/2012 |
| 07/0000264-I/10 |
Chango Balseca, Silvia Yajaira |
49481127P |
15/11/2012 |
| 07/0000345-I/10 |
Hidalgo Carvajal, Juan |
43034619D |
04/12/2012 |
| 07/0000075-J/11 |
Abdelkader Aoulad, Abidat |
X3355809V |
18/12/2012 |
| 07/0000249-I/11 |
Vanrell Ramon, Antonia |
43047664J |
20/11/2012 |