Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

AUTORITAT PORTUÀRIA DE BALEARS

Núm. 2135
Notificació Expedient Incomplet "CLAUDIO III" REF: EI-16/12

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Als efectes del punt 4 de l'article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (B.O.E de 27-11-92), i atès que ha estat impossible localitzar al domicili conegut de Sr. JAIME JOSÉ CABOT LLOMPART, propietari de l'embarcació “CLAUDIO III” matrícula 7-PM-1-645-94, lloc d'atracada número 051, pantalà “D” en el PORTITXOL al Port de Palma, en l'expedient "Expedient Incomplet” Ref: 16/12 se li notifica el següent:

“En data 21 de novembre de 1994 vàreu ser autoritzat a usar un atracador en el PORTITXOL, PANTALÀ "D", amarrador núm. 051 del port de Palma, per a l’embarcació denominada “CLAUDIO III", matrícula 7-PM-1-645-94, tipus VELER, d’eslora 6.50 m, mànega 2.20 m i calat 1.24 m.

El punt 6 del capítol II de la Norma per a l’autorització d’ús d’un amarrador de base per a embarcacions d’esbarjo no professionals en instal·lacions gestionades directament per l’Autoritat Portuària de les Balears estableix la documentació que s’ha de presentar i els requisits que s’han d’acreditar.

S’ha comprovat la documentació que figura en el vostre expedient d’autorització i s’ha observat que heu d’actualitzar la documentació següent i/o reunir aquests requisits:

— Títol de propietat o full d’assentament de l’embarcació.
— Certificat de navegabilitat actualitzat per a embarcacions d’eslora igual o superior a sis metres.
— Constitució de dipòsit complementari de 290 euros.

Atès el que s’ha exposat anteriorment, i d’acord amb les instruccions per a l’autorització de l’ús d’un lloc atracador en gestió directa per part d’aquesta Autoritat Portuària de Balears, i en virtut del que disposa l’article 76 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, aquesta Direcció us concedeix un termini de DEU DIES comptador des de l’endemà d’haver rebut aquesta notificació perquè acudiu a les Oficines de Prestació de Serveis de l’Autoritat Portuària de les Balears al port de Palma (Moll Vell, 5; de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores) i aporteu la documentació i acrediteu que reuniu els requisits indicats.

Expressament se us adverteix que, si una vegada finalitzat el termini esmentat, no heu fet aquest tràmit, aportant la documentació o acreditant que compliu els requisits sol·licitats, s’entendrà que heu perdut el dret a la utilització o aprofitament especial de les instal·lacions portuàries i, com a conseqüència d’això, aquesta Autoritat Portuària podrà retirar i traslladar l’embarcació, tot això sense perjudici de la meritació de les tarifes/taxes, despeses i sancions que puguin ser procedents per infracció del Text refós de la Llei de ports de l’Estat i de la marina mercant, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2011, de 5 de setembre.”

 

Palma de Mallorca, 28 de gener de 2013

El Director,
Jorge Nasarre López