Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2195
Resolució del conseller de Salut, Família i Benestar Social per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de treball de director mèdic / directora mèdica de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca, amb contracte d’alta direcció, regulat pel Reial decret 1382/1985, d’1 d’agost

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 22 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i amb l’informe previ de la conselleria competent en matèria de funció pública, dict la següent

Resolució

1.Acordar la convocatòria pública del lloc de treball de director mèdic / directora mèdica de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca, pel procediment de lliure designació i amb contracte d’alta direcció. Aquest lloc de treball depèn del director gerent d’atenció primària de Mallorca i té les funcions següents:

-Desenvolupar les funcions pròpies del lloc de treball convocat.

-Acomplir les funcions que li siguin assignades d’acord amb les normes vigents.

-Desenvolupar totes les funcions que expressament li delegui o encomani el director gerent d’atenció primària de Mallorca.

2.Les persones aspirants que vulguin prendre part en aquesta convocatòria han de complir els requisits següents en la data en què acabi el termini per presentar-hi sol·licituds:

-Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o la d’algun estat al qual sigui aplicable la llibertat de circulació de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També hi poden participar —qualsevol que en sigui la nacionalitat— els cònjuges d’espanyols i de ciutadans d’altres estats de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, i també els seus descendents i els dels cònjuges sempre que no estiguin separats de dret i siguin menors de vint-i-un anys o dependents i majors d’aquesta edat.

-Tenir la capacitat funcional per acomplir les tasques assignades.

-Tenir complerts setze anys d’edat i no superar l’edat màxima de jubilació forçosa.

-Tenir la titulació oficial de doctorat, llicenciatura o grau en medicina i cirurgia o estar en condicions d’obtenir-la en la data en què acabi el termini per presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes a l’estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.

-No haver estat separat per mitjà d’un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes ni estar en la situació d’inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per mitjà d’una resolució judicial per accedir al cos o escala de funcionari o per acomplir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral del qual hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de tenir la nacionalitat d’un altre estat, no ha d’estar inhabilitat o en una situació equivalent ni ha d’haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi accedir a l’ocupació pública al seu estat en els mateixos termes.

3.Tota persona interessada a prendre part en la convocatòria ha d’adjuntar a la sol·licitud de participació el curriculum vitae, en el qual han de constar:

-Número del document d’identitat (DNI, NIE o passaport).

-Llocs de treball que hagi ocupat.

-Experiència professional i de gestió.

-Títols acadèmics.

-Estudis, cursos, ponències, publicacions, informes, coneixements d’idiomes i qualsevol altre mèrit que considerin oportú fer-hi constar.

Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació que justifiqui els mèrits al·legats i que compleix els requisits de la convocatòria.

4.Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s’han de presentar en el termini de set dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en el Registre General de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca o en el del Servei de Salut de les Illes Balears o bé per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

5.Es constituirà una comissió d’avaluació formada per les persones següents:

-President: Víctor Manuel Ruiz Álvarez, cap de servei de l’Àrea de Personal de Serveis Centrals.

-Vocal: Jaime Coll Morey, del grup tècnic de funció administrativa.

-Secretària: Maria Encarnación Cremades Maestre, assessora tècnica de la direcció de RRHH i relacions laborals del Servei de Salut de les Illes Balears.

6.Els mèrits i l’experiència professional que s’hagin de valorar han d’estar amb consonància amb la competència i les funcions que s’hagin d’acomplir.

7.Aquesta convocatòria es resoldrà per mitjà d’una resolució motivada del conseller de Salut, Família i Benestar Social, dictada amb delegació de signatura de la directora general del Servei de Salut de les Illes Balears i que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8.Publicar aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

Palma, 4 de febrer de 2013

El director general del Servei de Salut de les Illes Balears

Miquel Tomàs Gelabert

Per delegació de signatura del conseller de Salut, Família
i Benestar Social (Resolució de 12 de setembre de 2012)