Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 1835
Anunci de licitació del contracte de serveis per a la redacció dels projectes constructius i direcció de les obres corresponents, per la millora de la carretera Me-1 entre Alaior – Ferreries
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell Insular de Menorca de data 28/1/2013 va aprovar els plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques del contracte de serveis per a la redacció dels projectes constructius i direcció de les obres corresponents, per la millora de la carretera Me-1 entre Alaior – Ferreries, per procediment obert i tramitació urgent.
Aquests plecs poden ser objecte de recurs especial en matèria de contractació, d’acord amb els articles 40.2 i 44.2 del RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la llei de contractes del sector públic (TRLCSP), en el termini de quinze dies (15) hàbils, comptats a partir de l’endemà del dia en que es publiqui l’anunci al DOUE.
Simultàniament s'anuncia la licitació del contracte esmentat.
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Consell Insular de Menorca
b) Dependència que tramita l’expedient: Servei de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència. Servei de contractació
2) Domicili: Pça. Biosfera, núm. 5, de Máo, o Pça. Catedral, 5, de Ciutadella
3) Localitat i codi postal: Maó, o Ciutadella.
4) Telèfon: 902 35 60 50
5) Fax: 971 35 24 83
6) Correu electrònic: contractacio@cime.es
7) Direcció de Internet del perfil del contractant: www.cime.es/contractes
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el dia 13 de març de 2013, en horari del registre general d’entrada del CIM
d) Número d’expedient: 4301/000002.Ser/2013
2. Objecte del contracte:
a) Tipus. Serveis
b) Descripció: Contracte de serveis per a la redacció dels projectes constructius i direcció de les obres corresponents, per la millora de la carretera Me-1 entre Alaior – Ferreries, per procediment obert i tramitació urgent
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats. ---
d) Lloc d’execució/lliurament: Menorca
1) Domicili. Plaça Biosfera, 5
2) Localitat i codi postal. Maó. 07703.
e) Termini d’execució/lliurament: Tres (3) mesos per a la redacció dels dos projectes, més el corresponent a la durada de les obres fins a la finalització d'aquestes; tot d'acord amb l'especificat a l'apartat C, del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.
f) Admissió de pròrroga: Es preveuen pròrrogues del contracte en base a possibles pròrrogues de l'execució de les dues obres.
g) Establiment d’un acord marc (en el seu cas) ---
h) Sistema dinàmic d’adquisició (en el seu cas) ---
i) CPV (Referència de nomenclatura) 713100004: Serveis de consultoria en enginyeria i construcció. 713112106: Serveis de consultoria en matèria de carreteres. 713112209: Serveis d'enginyeria de camins.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: Urgent
b) Procediment: Obert
c) Subhasta electrònica: ---
d) Criteris d’adjudicació: Els especificats en el quadre de criteris d'adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació, i que es resumeixen a continuació:
B1. criteris no avaluables mitjançant fórmules, màxim 30 punts:
1. Metodologia de treball i proposta tècnica:fins a 20 punts
2. Coneixement de les dades i realitat de la xarxa: fins a 10 punts
B2. criteris avaluables mitjançant fórmules, màxim 70 punts:
1. Oferta econòmica: fins a 45 punts
2. Millora de l'equip tècnic per la redacció dels projectes i la direcció d'obres:
2.1 Millora de l'equip durant la redacció dels projectes executius: fins a 5 punts
2.2 Suport tècnic per la direcció de les obres: fins a 15 punts
3. Millora del termini de garantia respecte del mínim establert: fins a 5 punts
4. Valor estimat del contracte: dos-cents cinquanta-nou mil cinc-cents vuitanta-quatre euros (€.- 259.584) sense IVA
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: dos-cents cinquanta-nou mil cinc-cents vuitanta-quatre euros (€.- 259.584) sense IVA
b) Import total: tres-cents catorze mil noranta-sis euros amb seixanta-quatre cèntims (€.- 314.096,64) IVA inclòs
6. Garanties exigides:
Provisional (import) ................ euros No s’exigeix
Definitiva (%): 5% sobre l’import d’adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (en el seu cas): ---
b) Solvència econòmica i financera: l’especificat en l'apartat F.2 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives.
c) solvència tècnica i professional: l’especificat en els apartats F.3 i F.5 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives.
d) Altres requisits específics: Són condicions essencials del contracte les previstes en l'apartat F.5 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives, d'acord amb els articles 64 i 223 del TRLCSP.
e) contractes reservats. ---
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins el dia 13 de març de 2013, en horari del registre general d’entrada del CIM
b) Modalitat de presentació: Presencial o Correus
c) Lloc de presentació:
1. Dependència. Consell Insular de Menorca.
2. Domicili: Plaça. Biosfera, núm. 5
3. Localitat i codi postal: Maó, 07703
4. Adreça electrònica. contractació@cime.es
d) Número previst d’empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit) ---
e) Admissió de variants, si procedeix ---
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: Meses de contractació:
1.- Obertura pública dels sobres B1, contenidors de la part de l’oferta relativa als criteris no avaluables mitjançant fórmules.
2.- Obertura pública dels sobres B2, contenidors de la part de l’oferta relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
b) Direcció: Plaça Biosfera, núm. 5
c) Localitat i codi postal: 07703 Maó
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors a través del perfil del contractant (www.cime.es/contractes)
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari, per un import màxim de 1200 euros.
11. Data d’enviament de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (en el seu cas): 1 de febrer de 2013
12. Altres informacions:
Condicions especials d’execució del contracte.
Inserció laboral de persones que es trobin amb especials dificultats d’accés a l’ocupació.
L’empresa contractista, si necessités mà d’obra no qualificada, ha de seleccionar el personal d’entre una llista de candidats en risc d’exclusió social facilitada pel departament de Serveis Generals, Treball i Innovació del Consell Insular de Menorca. Aquesta obligació és condició especial de l’execució del contracte, d'acord amb el que estableix l’art. 118 del TRLCSP, en tractar-se d’una consideració de tipus social amb la finalitat de promoure l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció en el mercat laboral, eliminar les desigualtats entre l’home i la dona en aquest mercat, combatre l’atur, afavorir la formació en el lloc de treball o altres finalitats que s’estableixin amb referència a l’estratègia coordinada per a l’ocupació definida en l’article 125 del Tractat constitutiu de la Comunitat Europea.
En tractar-se d’una condició contractual essencial, l’incompliment d’aquesta serà causa de rescissió del contracte, d’acord amb l’art. 223.f del TRLCSP.
Maó, 1 de febrer de 2013
EL SECRETARI DEL CONSELL EXECUTIU,
Octavi Pons Castejón