Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 1995
Resolució de l'Alcaldia relativa procediment baixa d'ofici
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut practicar la notificació personal a la Sra. Marta Rodríguez Maeso, amb domicili a la Secció 1, polígon 03, núm. 6807, Casa l’Ondine, Sant Jordi de ses Salines, es procedeix, conforme disposa l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, a efectes de notificació a la interessada, a la publicació per edicte de la providència de l’alcaldia de data 16 de gener de 2013, que a continuació es transcriu:
“RESOLUCIÓ DE L’ALCALDIA
ANTECEDENTS DE FET
VIST l’escrit presentat pel Sr. Juan Marí Ribas, amb DNI núm. 41418067 N, en el qual sol•licita que sigui donada de baixa del Padró Municipal d’Habitants la Sra. Marta Rodríguez Maeso, inscrita en el domicili de la seua propietat situat a la Secció 1, Polígon 03, núm. 6807, Casa L’Ondine, de la parròquia de Sant Jordi de ses Salines, terme de Sant Josep de sa Talaia, pel fet de no residir-hi.
VISTA la consulta del vigent Padró Municipal d’Habitants renovat a 1 de maig de 1996 i les seves rectificacions posteriors, resulta que, a dia d’avui, la Sra. Marta Rodríguez Maeso, amb DNI núm. 09431085 G, de nacionalitat Espanyola, apareix inscrita en el domicili Secció 1, Polígon 03, núm. 6807, Casa L’Ondine, de la parròquia de Sant Jordi de ses Salines.
VIST que s’ha sol•licita informe a la Policia Local amb data 22 de juny de 2010, d’acord amb les potestats descrites en els art. 69.2 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre i 165 del Reglament d’organització i règim jurídic de les corporacions locals, aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre, aquesta informa en data 30 de juny de 2010, que la Sra. Marta Rodríguez Maeso NO resideix a l’esmentat domicili i que es desconeix el seu parador actual.
FONAMENTS DE DRET
Per tot això VIST el que disposen els art. 69.1, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, i 165.2 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, així com en els art. 54, 59.2 i 72 del vigent Reglament de població i demarcació territorial, modificat per RD 2612/1996, de 20 de desembre, i l’apartat II. 1 c.2) de la Resolució d’1 d’abril de 1997, per la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió i revisió del Padró municipal, aquesta ALCALDIA, acorda:
1.- INICIAR EXPEDIENT per regularitzar la inscripció padronal de la Sra. Marta Rodríguez Maeso, amb DNI núm. 09431085 G d’acord amb l’informe de la Policia Local, el qual consta en el respectiu expedient.
2.- NOTIFICAR LA PRESENT PROVIDÈNCIA A LA INTERESSADA posant-li de manifest l’expedient, per tal que en el termini de 15 dies i en compliment d’allò disposat en els art. 35.e, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, pugui al•legar i presentar els documents i justificacions que consideri pertinents per acreditar suficientment que la seva residència habitual és aquella que figura com a domicili en el Padró municipal d’habitants, i se li fa saber que cas de no fer-ho, s’impulsarà d’ofici el procediment perquè la seva inscripció padronal coincideixi amb el domicili de la seva residència habitual i que aquest procediment podria, si en fos el cas, resoldre’s en el sentit de causar baixa padronal en el vigent Padró Municipal d’Habitants i en el Cens Electoral”.
Sant Josep de sa Talaia, 24 de gener de 2013.
L’ALCALDESSA,
María Nieves Marí Marí