Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 1932
Disciplina.DO-2008/2 Desestimar recurs.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a PUIG DE CAPCORB SL rep. María GARCIAS SALVA, exp.núm. DO-2008/2, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a GINES MARIA PEREZ, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us comunic que, segons les actuacions realitzades a l’expedient de referència, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm.de 16/10/2012, s'ha disposat el següent:

Atès l’informe de la TAG del servei de data 21 de juny de 2012, que es recull a la part dispositiva.

Atesos els articles 113, 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, els articles 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i l'art. 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, la TAG que subscriu considera que el Consell de la Gerència pot dictar el següent:                                                                        

                                                                        ACORD

“1r.- DESESTIMAR el recurs presentat el 3.4.2012 pel Sr. Miguel Pascual Bibiloni (promotor de l’activitat) i actuant en representació de l’empresa NOVA DE CERVEZA S.A. (promotor de les obres) contra l’acord del Consell de la Gerència d’Urbanisme de 07.02.2012 pel qual se’ls hi ordenava la retirada/demolició  de les obres fetes sense la preceptiva llicència municipal al CE Pare Bartomeu Salvà, (cantonada carrer Canyes i Agustí Catany) RC 08243501001, consistents, segons informe de la UTIB de 07/07/2009, en: “instal·lació de pèrgola amb 6 bigues no projectades. Ampliació del porxo amb estructura de fusta laminada d’uns 100m² aprox. més. Tancament dels laterals de la pèrgola i el porxo de vidre i portes de vidre corredisses. Instal·lació de tendals i canto sense aixamfranar a l’espai de reculada. Col·locació de barres d’alumini i tendals entre els dos locals (vell i nou)

EN CONSIDERAR QUE:

  1. El recurrent al.lega al seu escrit que les obres objecte d’aquest expedient s’han legalitzat mitjançant la CN 2006/1216 i les seves modificacions posteriors. Afirma també que la resta d’obres han estat retirades.
  2. Així i per tal de comprovar aquestes afirmacions, l’Oficina Tècnica d’Informació Bàsica, l’11 de juny de 2012 ha emès informe en el sentit següent:” les obres denunciades a l’expedient DO 2008/0002 NO es troben incloses en la llicència CN 2006/1216 i les modificaciones aprovades “

A més afegeix que:”s’observen obres executades sense llicència consistents en : instal.lació de conduccions d’aire condicionat, compressors i maquinària, ocupant una extensió aproximada de 80 m2” “s’adjunten fotografies recents i plànol d’emplaçament cadastral amb indicacions”

  1. Per tant, vist aquest informe, s’ha de  desestimar el recurs presentat

2n.- CONFIRMAR l’acord recorregut en tots els seus extrems. “

3r. NOTIFICAR el present acord als interessats

La qual cosa us comunic als efectes oportuns. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs contenciós administratiu d'acord amb els arts. 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, de bases del règim local, i 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 28 de gener de 2013

 

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod