Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 1180
Notificació decret núm. 2583/2009 de data 05.10.09 “Denegar Llicencia”
Versió PDF
Intentada la notificació per correu de Decret nº 2583/09 de data 05.10.09 del expedient nº. ME: 406/08, a D. (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) . a CARRER DALÍ Nº 12 del PTO D´ANDRATX, havent resultat infructuosa la mateixa i en virtut del disposat en l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, mitjançant el present edicte es procedeix a notificar a/els interessats el següent:
REFERÈNCIA: EXPEDIENT D´ Obra Menor Nº 000406/2008-ME
NOTIFICACIÓ DEL DECRET
En virtut del Decret núm. 2583/2009 de data 5 d´ octubre de 2009, el Regidor Delegat d´ Àrea d´ Urbanísme per decret d´Batlia 1189/09 de 26/06/2009, ha adoptat la següent resolució:
“Atès a L´ EXPEDIENTE Obra Menor nº 406/2008-ME, sol·licitada per D. (dades personals ocultes), en relació a la Llicència Urbanística per a:
Canvi de Rajoles i sanitaris, reparar guix, pintar parets i teulades aprox-180m2,pintar pareTS exteriorS..... (segons pressupost adjunt).
A realitzar al CARRE DALI, 12 – PTO D´ ANDRATX.
Atesos els informes emesos per l´Arquitecte Municipal de data 26/05/09 i pel Lletrat Assessor, de data 21/08/09 i la liquidació per Tassa de Llicència Urbanística.
En el exercici de les facultats que ens otorga confegeix la legislació vigent, RESOLC:
1º.-Denegar la Llicencià sol·licitada pels següents motius:
1.- Atesos els informes emesos per la zeladora d´obres municipal, de data 3 de Febrer de 2009, en relació a l´expedient de l´obra ME-406/08, on es sol·licita llicència de l´obra menor pel canvi de rajoles i sanitaris, reparar guix, pintar parets i sotils interiors y pintar parets exteriors, i vists les fotografies adjuntes a l´informe, les obres a dia d´avui s´ han executat sense la corresponent llicència.
2.- Atès a la documentació referida a la sol·licitud de llicència d´obra menor per les obres abans descrites i atès a les fotografies aportades per la zeladora municipal d´obres, les obres que se estan realitzant no es corresponen amb les que figuren en el pressupost, estant les mateixes relacionades amb l´ execució duna obra major.
2º.- Que es notifiqui aquesta Resolució l´ interessat
3º.- Que es doni trasllat del present Decret a Intervenció.
La qual cosa li comunico per el seu coneixement i efectes que pertanyen, assenyalant que contra la present resolució podrà interposar:
a) En el termini d´ un mes comptador a partir de l’endemà de la recepció de la present notificació, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que dicti la resolució. Transcorregut un mes des de la presentació del recurs sense que s´ hagi resolt expressament i sense que s´hagi notificat, s´entendrà desestimat el mateix, i es podrà interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos comptadors a partir de l’endemà de la desestimació presumpta.
b) En el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la recepció de la present notificació, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenció administratiu de Palma de Mallorca, llevat que s´hagués interposat recurs potestatiu de reposició, cas en que s´ haurà d´ esperar a la seva resolució.
Tot això sense perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que s´estima procedent en dret.
La qual cosa li comunico pel seu coneixement i efectes, que pertanyen.
En Andratx, 5 d´octubre de 2009”.
Andratx, 3 de gener de 2013
El Regidor Delegat d´Àrea d´Urbanisme
Decret de Batlia, núm.1253/2011 de 14/06/2011
José Antonio Olivares Salvà