Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 1138
Contractació de la sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida
Versió PDF
Aprovat per decret de batlia de data 14 de gener de 2013, el Plec de condicions econòmico-administratives i prescripcions tècniques que ha de regir la contractació de la sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida, s’exposa al públic per un termini de cinc dies naturals a comptar a partir del dia següent a l’anunci d’aquest edicte al BOIB, per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, si be condicionat al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
1. - Entitat adjudicadora
a).- Organisme: Ajuntament de Santa Margalida.
b).- Dependència que tramita l’expedient: Contractació
c).- Obtenció de documentació i informació:
1).- Entitat: Ajuntament de Santa Margalida.
2).- Domicili: Passeig d’Es Pouàs, 23
3).- Localitat i codi postal: Santa Margalida. 07450.
4).- Telèfon: 971 52 30 30
5).- Fax: 971 52 37 77
6).- Perfil del contractant www.ajsantamargalida.net
7).- Data límit d’obtenció de documents i informació: La mateixa que per a la presentació d’ofertes.
d).- núm. d’expedient: 1/2013
2. - Objecte del contracte
a).- Tipus: Serveis
b).- Descripció de l’objecte: Sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida
c).- Lloc d’execució: Nuclis de Can Picafort i Santa Margalida
d).- Duració: Dos anys prorrogables per dos anys mes d’any en any
e).- CPV: 77311000
3. - Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a).- Tramitació: Urgent.
b).- Procediment: Obert.
c).- Forma: Oferta econòmicament més avantatjosa amb diversos criteris d’adjudicació.
d).- Criteris d’adjudicació:
1.- Oferta econòmica............. Fins a 70 punts.
2.- Coronació palmeres..........Fins a 20 punts
3.- Millores ........................... Fins a 10 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 528.919,52 € més IVA.
5.- Pressupost base de licitació:
264.459,76 € pels dos anys més IVA
6.- Garanties
Provisional: 500€
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació IVA exclòs
7.-Requisits específics del licitador.
Classificació: Grup O, Subgrup 6, categoria A
8.- Presentació de les ofertes.
a).- Data i hora límit de presentació: Les 14:00 hores de dia 5 de març de 2013.
La data i hora límit fixat es aplicable a qualsevol registre o oficina habilitada on es puguin presentar les ofertes d’acord amb l’art. 38.4 de la Llei 30/1992.
b).- Documentació a presentar: La que estableix el plec de clàusules administratives.
c).- Lloc: Les ofertes aniran adreçades a l’Ajuntament de Santa Margalida i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Margalida (Passeig d’es Pouàs nº 23 07450), o per qualsevol dels mitjans admesos per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. En cas de no presentar l’oferta en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Margalida, els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament de Santa Margalida mitjançant tèlex, fax o telegrama, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació.
d).- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 3 mesos, a comptar des de la data de recepció d’ofertes.
9.- Obertura de les ofertes
a).- Entitat: Ajuntament de Santa Margalida.
b).- Domicili: Passeig d’Es Pouàs, 23
c).- Localitat: Santa Margalida 07450.
d).- Data i hora: La que estableixen el plec de clàusules administratives.
10.- Despeses d’anuncis
Aniran a càrrec de l’adjudicatari tots els anuncis que es publiquin relacionats amb el present contracte.
11.- Perfil del contractant: www.ajsantamargalida.net
Santa Margalida, 21 de gener de 2013
El regidor
Antoni Reus Darder