Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

Núm. 1427
Edicte notificació proposta resolució exp PD 12/2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 EDICTE

Intentada la notificació de la resolució que es relaciona a sota i, no havent-se pogut practicar, es procedeix a la notificació mitjançant edicte. Tot això de conformitat amb l’article 59.4 i 61 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. I transcrit diu:

NOTIFICACIÓ PROPOSTA DE RESOLUCIÓ

Pel seu coneixement i efectes pertinents, li comunico que en data  17 de desembre de 2012, la Instructora ha dictat la següent proposta de resolució que li transcric literalment:

EXPEDIENT: PD 12/2012

INFRACTOR: VENTBLAU, S.L.

D.N.I./C.I.F. : B07936164

DOMICILI: C/ SETZE DE JULIOL, 85. DESPATX F                           07009 PALMA

PRECEPTE INFRINGIT: Art.  27 c) de l’Ordenança Municipal de Publicitat Dinàmica (BOIB 29-01-2005)

QUALIFICACIÓ INFRACCIÓ: GREU

QUANTIA SANCIÓ PROPOSADA: 330,00 €       

DENUNCIANT/S: Policia/es local/s amb C.P. A330031

FET DENUNCIAT I CIRCUMSTÀNCIES CONCURRENTS EN EL MATEIX: L’EXERCICI SENSE LLICÈNCIA DE LES ACTIVITATS REGLADES EN AQUESTA ORDENANÇA (REPARTIMENT DE PUBLICITAT SENSE LLICÈNCIA MUNICIPAL)

DATA I HORA DENÚNCIA: 20-06-11          13:09

LLOC DENÚNCIA: C/ BONAIRE - PLAÇA ESGLÈSIA S/N (PARABRISES DELS VEHICLES)

Examinades les actuacions que obren en aquest expedient sancionador, seguit contra la persona ressenyada a dalt com a responsable, de conformitat amb el que disposa l’article 24 de l’Ordenança Municipal de Publicitat Dinàmica i de conformitat amb el que disposa en els articles 13 i 14 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, del Reglament del Procediment de la Potestat Sancionadora de la CAIB,  formulo la següent:

PROPOSTA DE RESOLUCIÓ

RESULTANT.- Que, per resolució núm. 120/12 de data 05/03/2012, el Sr. Batle va resoldre la incoació de l’expedient sancionador al Sr./Sra. VENTBLAU, S.L., per determinar la responsabilitat administrativa en que haguessin pogut incórrer per infracció a la normativa esmentada.

RESULTANT.- Que a la vista de les actuacions practicades es van formular al·legacions.  Vistes les al·legacions presentades i vist l'informe jurídic que diu: "...Que en data 27/03/12 ha entrat en el R/E amb núm. 876, l’escrit d’al•legacions presentat per SEBASTIÁN RAMÓN com administrador de VENTBLAU, S.L., mitjançant el qual exposa:

1.             Que havia estat sancionat (exp. PD 13/12), per posar publicitat als parabrises dels vehicles, i que ho acceptaren i pagaren.

2.             Que després reberen una altra notificació de resolució d’inici d’expedient sancionador PD 12/12, per no disposar de llicència municipal per repartiment de publicitat.

Per tot l’exposat, fa les següents al.legacions:

1.             Si dita activitat (col.locar publicitat als parabrises dels vehicles) és una infracció, com es pot disposar d’una llicència per cometre una infracció? És contradictori tenir llicència per cometre una infracció pel que no trobam justa dita sanció.

Així mateix sol•licita la reconsideració de la sanció.

En relació a les anteriors consideracions ha d’indicar-se el següent:

Que de l’escrit d’al•legacions s’entén que no es neguen els fets.

En quant a l’al.legació mitjançant la qual es diu que és contradictori tenir llicència per cometre una infracció, s’ha de dir que aquest Ajuntament no l’està sancionant per no tenir llicència per col.locar publicitat als parabrises dels vehicles, sinó per no disposar de llicència municipal per a repartir publicitat.

Així mateix l’Ordenança Municipal de Publicitat Dinàmica en el seu article 27 apartat c) tipifica com a una infracció greu L'EXERCICI SENSE LLICÈNCIA DE LES ACTIVITATS REGLADES EN AQUESTA ORDENANÇA i en el seu article 26 apartat d) tipifica la infracció com a lleu LA COL.LOCACIÓ DE MATERIAL PUBLICITARI ALS PARABRISES O EN ALTRES LLOCS DELS VEHICLES, per tant són dues infraccions diferents i no contradictòries.

Per tal motiu ha de ser desestimada l'al•legació presentada per l'interessat...", venc a formular PROPOSTA D'IMPOSICIÓ DE SANCIÓ, ja que el fet que s'indica suposa una infracció al precepte que es diu a l’esmentada normativa.

RESULTANT.- Que, de les dades obrants a l’expedient sancionador, queda perfectament provat que es va produir dita infracció, quedant desestimades les al·legacions formulades.

RESULTANT.- Que, en data 22/03/2012, dins el termini establert a la notificació de l’inici de l’expedient, es va procedir per part de l’empresa VENTBLAU, S.L. al pagament voluntari de la sanció.

CONSIDERANT.- Que, de conformitat amb els articles 25 i 29 de la mencionada ordenança, la infracció té la qualificació de greus, i cal sancionar-la amb una multa de 150,26 fins a 601,01 euros.

CONSIDERANT.- Que, els fets provats són constitutius d’una infracció assenyalada a l’article 27 c) de l’esmentada ordenança.

CONSIDERANT.- Que, en l’execució de l’esmentada infracció, NO concorren circumstàncies que atenuen la responsabilitat.

CONSIDERANT.- Que, de confomitat amb l’article 11.1 del Decret 14/1994 de 10 de febrer, per el que s’aprova el Reglament del Procediment a seguir en l’exercici de la Potestat Sancionadora, el pagament voluntari per el presumpte responsable, en qualsevol moment anterior a la resolució, determinarà la terminació del procediment, sense perjudici de la possibilitat de interposar els recursos procedents.

Atesos a més dels citats, els articles de general aplicació, l’Instructor que subscriu,

PROPOSA al Batle, que resolgui l’arxiu de l’expedient.

No obstant, la Batlia resoldrà el que estimi pertinent.

Binissalem, 17 de desembre de 2012.

La Instructora. Signat i segellat.”

Contra aquest acord es pot interposar el recurs de reposició davant l’òrgan que ha dicta aquest acord, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació de la present resolució. Contra la desestimació  per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós- administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de l’article 108 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.

Binissalem, 17 de desembre de 2012.

La Secretària – Acctal., Signat i segellat”

Binissalem, 21 de gener de 2013.

EL BATLE,

Jeroni Salom Munar.