Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 1325
Secció de Contractació Anunci de licitació del contracte mixte d'obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments asfàltics, paviments granulars i moviments de terres a vials, camins i espais lliures públics del terme municipal de Palma. Exp. 2012-041-O

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

                                                                                                                                                  

ANUNCI per a la LICITACIÓ del CONTRACTE MIXTE D'OBRES I SERVEIS DE REFORMA, MILLORA, REPARACIÓ I CONSERVACIÓ DE PAVIMENTS ASFÀLTICS, PAVIMENTS GRANULARS I MOVIMENTS DE TERRES A VIALS, CAMINS I ESPAIS LLIURES PÚBLICS  DEL TERME MUNICIPAL DE PALMA, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 28.11.2012.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2012-041-O

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  Contracte mixte d'obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments asfàltics, paviments granulars i moviments de terres a vials, camins i espais lliures públics  del terme municipal de Palma
  • Termini d’execució: 2 anys, prorrogable per 2 anys més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:URGENT.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 1.074.380,18 € més 225.619,82 € d’IVA. Total  1.300.000,00 € amb un 21% d'IVA  inclòs per a 2 anys de contracte.           

5è.- Obtenció de documentació i informació:

6è.- Classificació contractista: Grup G, subgrup 4, categoria d); Grup G, subgrup 6, categoria d), Grup O, subgrup 2, categoria b)   

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9'00 a 14'00 hores, fins dia 06 de març de 2013.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9’00 a 14’00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09'00 hores del dia  11 de març de 2013.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

10è.- Data d’enviament del anunci al DOUE: 14 de gener de 2013

Palma, a 23 de gener de 2013

LA BATLESSA

PD. LA REGIDORA D’ÀREA D’INTERIOR

IRENE SAN GIL LÓPEZ-QUESADA