Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 1052
Exp. 2249/2012 edicte nomenament tresorera interina.
Versió PDF
Es fa públic que per Resolució d'Alcaldia de data 17 de desembre de 2012 s'ha resolt:
“Atesa la necessitat de proveir de manera temporal la plaça següent: grup A1; nivell 23; denominació: tècnic/a d'Administració local (tresorer/a interí/ina), amb una jornada de 37,5 hores setmanals;
Atesa la necessitat de contractar un/a tresorer/a per substituir la treballadora (dades personals ocultes), tresorera municipal, amb caràcter de funcionària interina, adscrita al Departament de Comptabilitat d'aquest Ajuntament, que es troba de baixa per maternitat;
Atès que es considera urgent i inajornable substituir la baixa maternal de la senyora (dades personals ocultes)pel fet de tractar-se d'una funció necessària a totes les corporacions i més encara tenint en compte que no suposa cap increment pressupostari en tractar-se d'una baixa per maternitat;
Vista l'acta de selecció de personal de dia 7 de desembre de 2012, referent a l'oferta d'ocupació enviada pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), en la qual figura la candidata (dades personals ocultes), a la qual es fa entrevista curricular i anàlisi d'aptituds per al lloc de feina que es pretén cobrir de manera interina durant el temps que duri l'absència de la titular per maternitat, i es proposa nomenar-la funcionària interina en la data en què es produeixi la baixa de la persona titular amb reserva de lloc de feina;
Vist que el regidor de Personal està absent i atesa la urgència del nomenament per tal de poder efectuar els pagaments inherents a la condició de tresorer/a, és procedent avocar les competències delegades en el regidor de Personal per aquest cas concret, per la qual cosa RESOLC:
PRIMER. Nomenar la senyora (dades personals ocultes), amb DNI núm. (dades personals ocultes), tresorera municipal en règim de funcionària interina, categoria A1, nivell 23.
SEGON. Donar compte que el nomenament tindrà efecte des del 17 de desembre de 2012 fins que finalitzi la baixa per maternitat de la treballadora (dades personals ocultes), o fins que aquesta treballadora es reincorpori, o fins que s'amortitzi la plaça o se'n decideixi l'amortització.
TERCER. Notificar aquesta Resolució a la persona interessada i comunicar-li que en el termini de 5 dies haurà de prendre possessió de la plaça i formular acte d'acatament a la Constitució i a la resta de l'ordenament jurídic.
QUART. Una cop hagi pres possessió de la plaça, publicar el nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament.
CINQUÈ. Lliurar-li juntament amb la notificació d'aquesta Resolució informació dels riscs laborals i oferiment de vigilància de la salut (amb lliurament d'EPI si fos necessari).
Contra aquesta Resolució -que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant la batlessa en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació. Alternativament, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos. En cas que s'optés per interposar un recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell es resolgui expressament o se'n produeixi desestimació per silenci.”
Alaior, 17 de desembre 2012
La batlessa
Misericordia Sugrañes Barenys