Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 532
Sanitat.- Notificació de resolució de l'expedient M61/11

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

AREA DELEGADA DE SALUT.     

Per no haver pogut esser efectuada la preceptiva notificació a la persona que a continuació es relaciona,   pel   present Edicte se li notifica que en relació a l'expedient que es tramita a l’Area  Delegada  de Salut,  amb el nº M61/11, com a conseqüència de molèsties ocasionades pels lladrucs de cans ubicats a la vivenda del c/ Bonaire nº 19-6º-C,  de Palma,  aquesta Batlía,  mitjançant Decret nº 20028  de data 09 de novembre  del 2012, ha acordat:

1.- Ordenar a Dª Josefa Alvarez Jimenez, titular del  D.N.I. 15.182.294-A, i amb domicili al c/ Bonaire nº 19-6º-C, de palma, titular dels cans ubicats al mateix domicili, que en el termini de 48 hores comptades a partir del dia següent al de la recepció de la presenta notificació, procedeixi a efectuar la retirada dels animals d’aquest domicili, tot i allò per haver-se  acreditat l’incumpliment de lo ordenat en el Decret de Batlía, nº 20028   de data 09  de novembre del 2012, i a l’objecte d’eliminar les molèsties pels renous  d’aquests animals al veïnats.

2º.- Apercebre a la  Sra. Josefa Alvarez Jimenez , i  pel cas que no complís el que se li ha ordenat, en el termini assenyalat, de l’execució subsidiària pels serveis municipals corresponents,  essent les despeses a càrrec de la  denunciada i essent  responsable dels danys i perjudicis que poguessin produir-se;. tot i això  sense perjudici del trasllat de les actuacions efectuades al jutjat corresponent, als efectes pertinents.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa , es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Palma, a 08 de Gener  del 2013

 

LA CAP DEL DEPARTAMENT,

Rosa Llinas Bosch,