Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 533
Notificació acord del Consell Executiu de data 21 de novembre de 2012 relatiu a la pèrdua del dret de cobrament de la subvenció relativa a la convocatòria de subvencions per el manteniment i activitats socioculturals de les associacions de gent gran per a l'any 2011.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

NOTIFICACIO ACORD DEL CONSELL EXECUTIU DE DATA 21 DE NOVEMBRE DE 2012 RELATIU A LA PÈRDUA DEL DRET DE COBRAMENT DE LA SUBVENCIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER EL MANTENIMENT I ACTIVITATS SOCIOCULTURALS DE LES ASSOCIACIONS DE GENT GRAN PER A L’ANY 2011. ASSOCIACIÓ CULTURAL DE JUBILADOS Y PENSIONISTAS DE SON COTONER (PM-68)

De conformitat amb el que es disposa en l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix mitjançant aquesta publicació a la formal notificació, a l’Associació Cultural de Jubilados y Pensionistas de Son Cotoner, que el Consell Executiu en data 21 de novembre de 2012 ha adoptat el següent acord:

PRIMER.- Declarar la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció de l’Associació Cultural de Jubilados y Pensionistas de Son Cotoner (CIF G-07832249) per no esmena de deficiències essencials en la justificació (“1. Manca presentar una declaració responsable del beneficiari que acrediti que el cost d’adquisició justificat no supera el valor de mercat d’acord amb l’article 31.1 i 33 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i punt 5.1.3.6 de les guies de fiscalització 2. Manca presentar una declaració responsable del beneficiari que acrediti que no recupera ni compensa l’IVA d’acord amb l’article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. A la relació de justificants de despeses de la declaració responsable de les despeses i ingressos efectuats en relació a l’activitat realitzada presentada per l’entitat beneficiària, manca indicar la data del pagament per tal de poder determinar que sigui despesa subvencionable, d’acord amb el que disposa l’article 31.2 de la LGS i la base quinzena de la convocatòria. 4. D’acord amb la base quinzena de la convocatòria les despeses es jutificaran amb factures originals, per tant, les factures núm. 1003092002 i 1003179981 emeses per EMAYA, SA no compleixen l’establert ja que son duplicats de factures”), i consegüentment deixar sense efecte la disposició de despesa 220110010082 per import de 600,00 euros en concepte de manteniment.

SEGON.- Notificar aquest acord a l’Associació interessada i a la Intervenció General del Consell de Mallorca.”

Aquest acord no posa fi a la via administrativa i contra ell es pot interposar, d'acord amb els articles 10 i 22 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars, recurs d'alçada davant la Comissió de Govern, dins del termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la notificació d'aquest acord.

Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l’esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la resolució).

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Palma, 19 de desembre de 2012

 

La cap del servei jurídic

Per ordre de la Secretaria General

Margalida Sbert Casasayas