Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 334
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 20 de desembre de 2012 per la qual es nomena personal estatutari fix de la categoria metge/metgessa d’admissió i documentació clínica de l’Hospital Son Llàtzer
Fets
1. Per mitjà de la Resolució del director gerent de la Fundació Hospital Son Llàtzer de 13 de desembre de 2010 es convocà un procés selectiu per accedir a les places vacants de personal laboral fix de la categoria metge/metgessa d’admissió i documentació clínica.
2. Per mitjà de la Resolució de 22 de novembre de 2012 s’aprovà la llista de persones aspirants que havien superat aquest procés i es donà un termini de vint dies hàbils perquè presentassin la documentació requerida i, les que ho volguessin, sol•licitassin integrar-se com a personal estatutari fix.
3. Una vegada exhaurit aquest termini, s’ha revisat la documentació aportada per cada persona aspirant i s’ha determinat que és adequada.
Fonaments de dret
L’Acord del Consell de Govern de 12 de novembre de 2010 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 4 de novembre de 2010 pel qual s’estableixen el procés i les condicions de l’oferta d’integració en la condició de personal estatutari fix que es farà al personal funcionari de carrera i al personal laboral fix adscrit a centres, establiments o serveis gestionats pel Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 167/2012, de 18 de novembre).
Per això, de conformitat amb la disposició transitòria primera de l’Acord, dict la següent
Resolució
1. Nomenar com a personal estatutari fix de la categoria metge/metgessa d’admissió i documentació clínica amb efectes de la presa de possessió a les persones següents:
- Morado Xumet, Francesc Josep (DNI 43008100D)
2. Abans de prendre possessió de la plaça, cada persona aspirant ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni que duu a terme cap activitat en el sector públic de les que comprèn l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si duu a terme alguna activitat privada —incloses les de caràcter professional— ho ha de declarar en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data de la presa de possessió perquè l’òrgan competent n’acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.
3. De conformitat amb el punt 11 de l’Acord, cap de les persones aspirants no pot ser admesa en el primer procés de mobilitat voluntària (concurs de trasllat) que es convoqui després de l’efectivitat de la integració com a personal estatutari fix de la categoria de què es tracti.
4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el web de l’Hospital Son Llàtzer.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació, d’acord amb els articles 107.1, 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació, d’acord amb els articles 10, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 20 de desembre de 2012
El director general
Miquel Tomás Gelabert