Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 199
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb una revisió d’ofici de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social,  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

Palma, a 17 de desembre de 2012

El Director General

Rafael Romero Ferrer

Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

Annex

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data resolució

07/0000244-J/97

Juan Costa, Catalina

41409062T

13/11/2012

07/0000454-I/99

Costa Bonet, Juan

41422992S

16/11/2012

07/0000492-I/99

Akichouh Ahmed

X0314629N

16/11/2012

07/0000623-I/99

Cobos Mayo Antonia

25314654A

31/10/2012

07/0000005-I/07

Couturier Jorge Luis

X0582392D

31/10/2012

07/0000517-J/09

Font Saura Jose Maria

36213047F

02/11/2012

07/0000119-J/10

Gomez Verdugo Maria Dolores

28271789M

05/11/2012

07/0000128-J/10

Sendon Jimenez, M. Cristina

36875118T

02/11/2012

07/0000178-J/10

Vilela Rivas Irene

46955573S

02/11/2012

07/0000011-I/11

Lopez Caldas Ursula

43112774X

13/11/2012

07/0000590-J/11

Diaz Esteban Dolores Rosa

43205388A

06/11/2012

07/0000319-J/11

Romanetto De Agostini, Armando

X0143400H

02/11/2012

07/0000333-I/11

Mosquera Rengifo Robinson

X5477520R

13/11/2012

07/0000401-J/11

Rahou Mohand

X1459132N

02/11/2012