Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 198
Notificació de requeriments de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la declaració anual de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 17 de desembre de 2012
El Director General
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
Rafael Romero Ferrer
Annex
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data resolució |
| 07/000452-J/05 |
Cano Camposmanez Josefa |
08681174P |
02/11/2012 |
| 07/000028-J/01 |
Tur Marí María |
41426889W |
24/10/2012 |
| 07/000194-J/01 |
Muñoz Pallares María |
19103504A |
18/10/2012 |
| 07/000365-I/01 |
Planells Serra Margarita |
41452672W |
18/10/2012 |
| 07/000397-J/97 |
Ferrer Ferrer Bartolomé |
46957355A |
26/10/2012 |
| 07/000164-I/10 |
Mbengue Gueye Cheikh |
45191223H |
29/10/2012 |
| 07/000268-I/99 |
Sevilla Garcia Agustin |
18224164E |
22/10/2012 |
| 07/000496-J/05 |
Ferrer Ramis Angela |
78173860B |
31/10/2012 |
| 07/000224-I/00 |
Salas Ruiz Martin |
43139411J |
05/11/2012 |