Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 25231
Disciplina. Notificació Decret núm. 16216 de 10/9/2012 d'estimació recurs reposició i aixecar suspensió. DO-2012/181-02.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a COMUNITAT DE PROPIETARIS SANT JOAQUIM NÚM. 10 Rep. María del Carmen Esteve Mas, exp.núm. DO-2012/181-02, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a EMILIO FERNANDEZ TERRES, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

 

Us comunic que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 16216, de 10/09/12, s'ha disposat el següent:

 

Atès l’informe tècnic  emès el 5 de setembre de 2012, per la instructora de l’expedient que es recull a la part dispositiva.                 

Atesos els articles 113, 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, l'art. 124 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i l'art. 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, la instructora  que subscriu considera que el president del Consell de la Gerència, pot dictar el següent:

 

                                                                                                              D E C R E T

 

“ 1.- ESTIMAR el recurs de reposició interposat pel Sr. Emilio Fernández Terrés com a arquitecte el 22.8.2012, contra el decret de la president del CGU núm. 14479 de 03.08.12, pel qual s’acorda l’ordre de suspensió de les obres realitzades al C/ Sant Joaquim, 10, per les discrepàncies amb la llicència CN 2011/3150, consistents en : S’han substituït 25 bigues quan només estaven previstes 17 bigues a la llicència. La substitució havia de ser per bigues metàl·liques HEB-140 i se’n han substituït 4 per bigues IPE-200, i les altres 21 per dues bigues adossades IPE-140. També s’han substituït les canonades fecals i pluvials existents davall el paviment del local no contemplades a la llicència. S’ha canviat una baixant des de la planta sèptima fins el local i s’han trobat els pilars de les plantes 1a, 2a, 4a i 7a que, degut a la baixant en mal estat s’han crullat fins veure’s part de la seva armadura, per la qual cosa es repararan, sense que estigui contemplada a la llicència”.

 

EN CONSIDERAR QUE:

 

a)  El recurrent al.lega al seu escrit  que es  procedirà a l’adeqüació de les obres a les prescripcions de la llicència CN 2011/3150, atès que es presentaran les oportunes modificacions, que de les obres no previstes, s’ha deixat constància escrita i gràfica al Llibre d’Ordres de l’obra. Demana per tant, poder continuar amb les obres previstes.

Així, vist que una vegada revistat l’expedient per part de la Gerència d’Urbanisme,  atès que es creu adient la continuació de les obres, la instructora que subscriu tenint en compte el principis administratius d’eficàcia, economia i celeritat, i seguint les directrius de la Gerència, proposa

 

2n.- AIXECAR la suspensió de les obres acordada al decret 14479 de 03.08.12, pels motius a dalt   exposats.

 

3r.- DONAR COMPTE d’aquest acord al zelador municipal, pel seu coneixement i als efectes oportuns. 

La qual cosa us comunic als efectes oportuns. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs contenciós administratiu d'acord amb els arts. 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, de bases del règim local, i 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

 

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 2 de gener de 2013

 

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod