Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 25054
Disciplina. Notificació Decret núm. 7352 de 26/4/2012 de Requeriment llicència. DO-2011/140-01.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a ANTONIO GAYA OLIVER i CATALINA LORENTE MOLINA, exp.núm. DO-2011/140-01, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a JUANA MORENO JIMENEZ (prom), de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 7352, de 26/04/12, s'ha disposat el següent:

Atès els informes emesos per la Unitat Tècnica d’Informació Basica el 23.3.2011 i el de la TAG del servei del 17 d’abril de 2012 que consten a l’expedient i dels quals es desprèn que no s'ha obtingut la preceptiva llicència municipal, exigida pels articles 2 i 65 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB, i pel PGOU vigent, d’acord el RD Legislatiu 2/2008 de 20 de juny, text refós de la Llei del Sòl.

Atesos els articles 121 i següents de la Llei 7/85 de 2 d’abril, modificada per la Llei 57/03, de 16 de desembre de mesures per a la modernització del govern local, així com l'art 4.2.l) i m), i art. 18 novè del vigent Reglament de la Gerència d'Urbanisme, el cap del Negociat que subscriu, d'acord amb els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i atesos el decret de batlia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el decret de batlia núm. 5309 de 26.3.2012, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma,  i altra normativa aplicable, la instructora que subscriu considera que el president del Consell de la Gerència  i tinent i batle d’Urbanisme i Habitatge pot dictar el següent:                                                                                              

                                                                                                               D E C R E T

1r. REQUERIR a la Sra. Juana Moreno Jiménez (llogatera),  perquè en un termini de DOS MESOS a partir de l'endemà de la notificació d'aquest acord SOL×LICITI LLICÈNCIA municipal per a les obres fetes sense llicència, en compliment del que exigeixen els articles 2, 26 i 65 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i 255 de les  Normes urbanístiques vigents, així com el que preveu l'article 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme.

Obres efectuades al carrer Indalecio Prieto, núm. 29, bxs, esquerra. R.C. 01712550002, consistents en “pintar la façana del local de la planta baixa d’un color diferent a la resta de l’immoble”, vist l’informe emès per la TAG del servei el 17.4.2012 que diu :” 2n.- REQUERIR a la Sra. Juana Moreno Jiménez, (llogatera), atès  que s’ha comprovat mitjançant el contracte d’arrendament (del 18.2.2011) de l’immoble; aportat a l’expedient DO 2011/140, que ella n’és la llogatera i per tant, responsable de les obres, ja que aquestes es varen realitzar el 23.3.2011 segons consta a l’informe emès pel zelador municipal” ; així com qualsevol altre tipus d'obra que hagi fet a l'emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal, advertint-lo que si no sol×licita la llicència municipal s'ordenarà la demolició/restitució de les obres citades.

Si una vegada transcorregut el termini de dos mesos la persona interessada no ha sol×licitat la llicència municipal d'obres, el Consell de Gerència d'Urbanisme, després de la proposta formulada per l'instructor de l'expedient, acordarà la demolició o restitució a l'estat físic i jurídic anterior de les obres fetes a càrrec de la persona interessada i impedirà definitivament els usos a què podria donar dret. Es procedirà de la mateixa manera si la llicència és denegada perquè l'atorgament és contrari a les prescripcions del Pla o de les Normes urbanístiques.

La sol·licitud de la llicència, donarà lloc a la suspensió automàtica del procediment de demolició o reconstrucció en virtut del que es disposa a l’article 42 de la Llei 30/92 del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú pel temps que duri la resolució de l’atorgament/denegació de la llicència.

2n. DESIGNAR com a instructor i com a secretari de l'expedient que s'instrueix per la infracció urbanística comesa, al cap del servei i al cap del negociat, respectivament.

3r. ADVERTIR els promotors, els propietaris, els constructors i els directors tècnics de les obres esmentades que, segon disposa l'article 72 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB,"independentment de la resolució de demolició o de reconstrucció, les infraccions urbanístiques comeses contra el que disposa aquesta Llei donaran lloc a la IMPOSICIÓ DE SANCIONS PECUNIÀRIES. Les multes que puguin correspondre s'adoptaran a proposta de l'instructor per l'òrgan actuant, prèvies les formalitats previstes a la Llei de procediment administratiu i com a continuació a l'expedient de demolició o reconstrucció instruït"; així com que es podrà donar compte als tribunals de justícia, atès l’article 319 i següents del vigent Codi Penal.

4t. NOTIFICAR la present resolució a l’interessada. 

La qual cosa us comunic com a acte de tràmit, per al vostre coneixement i als efectes oportuns.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 2 de gener de 2013

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod