Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS
Núm. 24980
Convocatòria de procés selectiu d'una plaça de Tècnic en Laboratori per vacant a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears
Versió PDF
Resolució del President de la Comissió Delegada del Patronat de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears de dia 21 de desembre de 2012 per la qual s’aprova la convocatòria i les bases per a la selecció d’un Tècnic Especialista en Laboratorio (en endavant TEL) per la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (en endavant FBSTIB)
Antecedents
1.De conformitat amb els principis constitucionals rectors per l’accés a l’ocupació publica recollits a l’article 55 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, i d’acord amb lo establert al Conveni Col·lectiu de la FBSTIB al seu article 12, es convoca la selecció d’un TEL a la FBSTIB
2. L’article 12.1.1 del Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 5 de Febrer de 2009, disposa que en la selecció s’ha d’atendre als principis de mèrit i capacitat, com també als criteris d’idoneïtat, competència professional i experiència, i s’han de dur a terme mitjançant els procediments que garanteixin la publicitat i la concurrència.
Per tot això, es dicta la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu per cobrir la plaça d’un TEL a la FBSTIB per desenvolupar les tasques pròpies del lloc de feina de TEL a la FBSTIB. La modalitat de contracte que s’ofereix es el d’interinitat per cobrir una vacant i la jornada es de 37,5 hores setmanals per torns.
2.Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i procés selectiu, d’acord amb el següent:
a)Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, per ser admeses en aquest procés selectiu
I. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, per metin l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.
II. Tenir més de 18 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
III. No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració Pública, ni estar inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.
IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per l’exercici de les funcions d’un TEL a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears
V. Estar en possessió títol de FP II de Tècnic Especialista en Laboratori
b) Mèrits avaluables:
I. Estudis relacionats amb el lloc de feina
II. Català, angles i altres idiomes
III. Cursets d’informàtica y prevenció en riscos laborals
IV. Experiència professional dins l’àmbit sanitari
c) Sol·licituds i documentació
I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu es farà presentant tots el documents acreditatius juntament amb la sol·licitud i l’autobarem degudament complimentat, al departament de Recursos Humans de la FBSTIB, carrer Rosselló i Caçador, nº20 baixos de Palma de Mallorca, des de les 9 a les 14 hores.
II. El termini de presentació de sol·licituds és de 7 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Òrgan competent per a la selecció. La Comissió de selecció estarà integrada segons l’article 12.2 del conveni col·lectiu de la FBSTIB per tres membres; el Gerent o delegat de la FBSTIB, un membre del comitè de empresa o delegat, i el responsable de l’àrea de RRHH que actuarà com a secretari d’actes. La Comissió pot ser assistida per assessors per a la millor avaluació dels candidats.
e) La Comissió de selecció aplicarà en la valoració dels candidats els principis d’igualtat, mèrit i capacitat, en relació amb la idoneïtat, competència professional i l’experiència d’acord amb l’activitat a desenvolupar. Una vegada s’hagi entrevistat a tots el candidats admesos, la Comissió presentarà un informe d’avaluació de tots els candidats admesos a l’òrgan competent per al nomenament del directiu professional, qui resoldrà de forma motivada.
3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
L’ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquesta resolució, d’acord amb el que estableix l’article 21.2 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic, sense que es pugui interposar cap tipus de recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial civil.
Això llevat de que es pot presentar una reclamació davant l’òrgan de contractació.
Palma de Mallorca, 21 de desembre de 2012
El President Comissió Delegada Patronat (per delegació 11/07/2012)
César Vicente Sánchez