Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 24974
Anunci relatiu a notificacions d’expedient sancionadors per infraccions de les normes de trànsit vial (Resolució d’iniciació de expedients Sancionadors)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Un cop realitzades, sense efecte, les notificacions per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s'han efectuat per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat les persones interessades que s'hi relacionen, es procedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú –BOE de 27 de novembre-, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears del següent:

El Tinent de batle de Policia, d’acord amb les atribucions conferides per l'art. 71.4 del RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova el text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària – BOE núm. 63, de 14.03.90; rect. BOE núm. 185, de 03.08.90-, modificat per la Llei 18/2009, de 23 de novembre, en relació a les denúncies formulades per presumptes infraccions de les normes de trànsit viari amb indicació de la multa fixada per a les mateixes, que a continuació es relacionen, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançat decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1. Incoar els oportuns expedients sancionadors conforme al procediment sancionador regulat en el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (RD 320/1994, de 25 de febrer) i en la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març). 2. Encomanar la seua instrucció a la funcionària Antònia Mas Pallicer, qui pot ser recusada en el supòsit i amb els efectes previstos en els arts. 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Cal diferenciar els següents supòsits:

SUPÒSIT A)

“S’ha formulat contra vós, que apareixeu com a titular del vehicle ressenyat, la denúncia amb el número d’expedient i altres dades que s’hi expressen. Atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) Incoar expedient de caràcter sancionador regulat pel Reial Decret 320/1994, de 25 de febrer (BOE de 21.05.94) i per la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març), el que es comunica als efectes següents:

1r. Si éreu el conductor i estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en qualsevol de les formes que s’indiquen al dors –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.

Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990 el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.

2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.

Se us informa que si éreu el conductor del vehicle, estau obligat a identificar-vos com a tal en un termini de VINT DIES NATURALS, d’acord amb l’art. 9 bis 1.a) del RDL 339/1990, excepte en el cas de les infraccions per estacionament (art. 69.1 g).

3r. Si no éreu el conductor, se us requereix, d’acord amb l’art. 9 bis 1 a) i l’art. 81.2 del RDL 339/1990, per tal que en el termini de VINT DIES NATURALS següents al de la recepció d’aquest escrit, comuniqueu a aquest ajuntament les dades del conductor responsable de la infracció (nom, llinatges, direcció i DNI). Les dades facilitades han d’incloure el número del permís o llicència de conducció que permeti la identificació en el Registre de Conductors i Infractors. En cas que el conductor no figuri inscrit en el Registre de Conductors i Infractors, haurà de facilitar còpia de l’autorització administrativa que li habiliti a conduir a Espanya (art. 9 bis 1.a). La identificació del conductor es durà a terme per mitjans telemàtics si la notificació s’hagués efectuat a través de la Direcció Electrònica Vial. En el supòsit de les empreses de lloguer de vehicles sense conductor i de lloguer a llarg termini de vehicles l’obligació d’identificar s’ajustarà a les previsions al respecte de l’art. 9 bis del RDL 339/1990.

Se us informa que l’incompliment d’aquest deure es considera infracció molt greu segons l’art. 65.5.j) del RDL 339/1990, i es sancionarà amb una multa del doble de la prevista per la infracció originària que la va motivar, en cas d’infracció lleu, i del triple, en cas d’infracció greu o molt greu, segons l’art. 67.2.a) de la legislació esmentada.

Aquesta sanció s’imposarà igualment en els casos següents i no es tindrà per realitzada degudament la identificació quan: A) Essent el conductor, no s’identifica com a tal, o tampoc s’acull al pagament amb reducció ni formula les al·legacions oportunes. B) Per causes imputables al titular no sigui possible notificar la denúncia al conductor per aquell identificat. C) Essent el titular una persona dedicada al lloguer de cotxes, no aporti còpia del contracte de lloguer corresponent.

4t. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de la incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador. Això suposa que no es dictarà resolució sancionadora i que es procedirà a l’execució de la sanció als 30 dies naturals, quedant llavors oberta la via contenciosa administrativa, segons l’art. 81.5 del RDL 339/1990.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

SUPÒSIT B)

“S’ha formulat denúncia per la infracció de la norma de trànsit viari que figura a la present notificació, amb indicació de la multa que li correspon. Atès que heu estat identificat com a conductor responsable de la infracció a la norma de trànsit que figura en la present notificació, en compliment del que estableix l’art. 81.2 RDL 339/1990, atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 de dita norma i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) Incoar expedient de caràcter sancionador, d’acord amb el procediment sancionador regulat en el RD 320/94, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (BOE de 21.05.94) i en el RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària. D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994, i l’art. 79 del RDL 339/1990, se us informa del següent:

1r. Si estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en  qualsevol de les formes que s’indica –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.

Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.

2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calviá (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.

3r. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador i la sanció es podrà executar transcorreguts 30 dies naturals des de la seua notificació en els supòsits previstos en l’art. 81.5 del RDL 339/1990.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

SUPÒSIT C)

“Atès que no heu procedit a identificar al conductor en el termini de vint dies naturals atorgats segons la forma ordenada al requeriment que li fou degudament notificat i atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) L’arxiu per manca de proves del procediment sancionador seguit per la infracció denunciada i la incoació del procediment sancionador contra el titular per falta molt greu consistent en no identificar el conductor, fet que es troba tipificat a l’art. 65.5, lletra j, del RDL 339/1990, per la qual cosa, proposa la sanció corresponent a la quantia que s’indica.

D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994 i l’art. 79 del RDL 339/1990 se us informa del següent:

1r. Si estau conforme amb la incoació de l’expedient podeu abonar la multa a través de les formes de pagament que s’indica en l’apartat corresponent, pagant l’import que figura en la casella corresponent. Amb el pagament de la multa s’acabarà el procediment, sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos corresponents.

2n. Si no estau conforme amb el contingut de la incoació de l’expedient sancionador disposau d’un termini de VINT DIES NATURALS a partir del dia següent d’aquesta notificació, per al·legar el que considereu convenient en la vostra defensa i proposar les proves que considereu pertinents, presentant un escrit dirigit a l’òrgan competent per resoldre al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Se us informa que segons l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat no serà d’aplicació en cas d’incompliment del deure d’identificar el conductor responsable de la infracció, quan hagi set degudament requerit, com és el present cas. Per aquest motiu, es seguirà el procediment sancionador ordinari regulat en l'art. 81 i 82 de la LSV.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

FORMES DE PAGAMENT

A) En el Servei de Recaptació Municipal (Carrer Can Vich,14-Calvià) en metàl·lic o xec conformat, indicant el número d'expedient i matricula del vehicle.

B) Per gir postal dirigit al Servei de Recaptació de l'Ajuntament de Calvià consignant-hi el núm. d'expedient i matrícula del vehicle.

C) Mitjançant l'ingrés a qualsevol sucursal de les següents entitats bancàries: Banc Popular Español "Es Crèdit" c/c número 0075-6852-99-0660022409, Caixa de Balears "Sa Nostra" c/c número 2051-0025-94-0105129213, Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona "La Caixa" c/c número 2100-0713-23-0200018898, indicant el número d'expedient i matrícula del vehicle.

CLÀUSULA:

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa als interessats que:

1. Les seves dades s'incorporaran a un fitxer de dades personals, denominat Denúncies de Trànsit, del qual és responsable l'Ajuntament de Calvià i que té per finalitat la tramitació de l'expedient sancionador per infracció de trànsit, des de la denúncia fins al cobrament, si s'escau, de la sanció.

2. Cessions de les dades previstes: publicacions en el BOIB en cas de parador desconegut.

3. L'òrgan administratiu davant del qual es poden exercitar, si s'escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, situat en el C/ Julià Bujosa Sans, batle, 1, de Calvià.

Calvià, 25 octubre  2012

El Tinent de batle delegat de Policia Local, Protecció Civil i Transport
(Delegació per decret de Batlia de 14-06-2011)
Manuel Jesus Grillé Espasandín


 

BUTL./ANY

PRESUPTE INFRACTOR

MATRÍCULA

ARTÍCLE

QUANTIA

QUANTIA

SUP.

PUNTS

370.152 / 12

AHOLA GEB AUEL MARIA ANITA

2880-GGW

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

528.288 / 12

AKHAKON JOSEPH

8863-CZF

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

343.140 / 12

ALVAREZ CEDA M ADELA

9437-HFT

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.467 / 12

ANCODES SL

3079-GPC

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

520.769 / 12

ARROM MERINO MARIA

2589-HBM

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.457 / 12

AUTOTRANSPORTE TURISTICO ESPAÑ

4514-HKR

CIR-171-  -5A

80,00

40,00

A

 

528.393 / 12

BAIXAULI PEREZ Mª DEL PILAR

2683-GGZ

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.519 / 12

BANSABADELL RENTING SL

3407-GXS

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.656 / 12

BENITO PUERTO LIDIA

IB-4515-CZ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.386 / 12

BK ALQUILER DE COCHES SL

0153-HJT

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

526.572 / 12

BOFILL ABEILHE PEDRO

4543-GJV

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

506.983 / 12

BRANDIS CLEMENS

 C-0076-BFN

LSV-65-5 -J

600,00

420,00

C

 

370.117 / 12

CABOT I SALOM SL

2722-GNC

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

526.006 / 12

CAÑELLAS FERNANDEZ JAIME

9564-BHM

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.611 / 12

CAPALLER SL

 C-8357-BSF

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

519.743 / 12

CAPO OLIVER FRANCISCO

IB-2860-DB

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

515.161 / 12

CARMONA ROBLES GREGORIO

6254-CLF

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

525.580 / 12

CARRILLO AMENGUAL FRANCISCO

6407-FMR

CIR-9-1 -5A

80,00

40,00

B

 

527.834 / 12

CASTRO IGLESIAS DIEGO MARTIN

4435-CNK

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

370.113 / 12

CLARK FRESER SUSAN ELISABETH

2806-DTD

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

526.657 / 12

CORTES GONZALEZ FRANCISCO

0295-DVJ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.753 / 12

CORTEZ MALES JOSE ERNESTO

4041-CMM

CIR-171-  -5A

80,00

40,00

A

 

524.066 / 12

CRESPI HEREDIA CARLOS

3522-HCS

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

528.761 / 12

DE SIRIA LOPEZ INMACULADA

IB-6876-DN

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

529.450 / 12

DELUCCHI DENTONE NESTOR RICARD

2853-GYL

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

519.739 / 12

DIEGUEZ JULIA ROSA MARIA

IB-0379-BU

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

519.740 / 12

DIEZ RODRIGUEZ MATIAS FRANCISC

 S-5766-X

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

526.570 / 12

DOS SANTOS GUERRA SABATA

IB-7250-DN

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

519.434 / 12

FAR BENNASAR MAGDALENA

5545-CWC

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

B

 

528.510 / 12

FERNANDEZ ALVAREZ EVARISTO MAN

8439-GPC

CIR-65-  -5A

200,00

100,00

A

4

519.111 / 12

FERNANDEZ FERNANDEZ SONIA

IB-3528-DJ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.576 / 12

FERNANDEZ TOUS ANA MARIA

5593-GYP

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.766 / 12

FGA CAPITAL SERVICES SPAIN SA

4955-HJV

CIR-171-  -5A

80,00

40,00

A

 

529.455 / 12

FREDS SWIM ACADEMY SPAIN SL

7872-HCD

CIR-94-2A-5Q

200,00

100,00

A

 

528.568 / 12

FRESNEDA MARIN VANESA

IB-3350-DT

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.832 / 12

FRISUELOS JIMENEZ MARIA

1819-FDY

CIR-94-1F-5N

200,00

100,00

A

 

528.953 / 12

GANDAR MAKI SL

7881-GVB

CIR-94-2F-5Y

90,00

45,00

A

 

180.037 / 12

GARCIA ALFACEME MANUEL

5013-FMS

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

520.761 / 12

GARCIA ALFACEME MANUEL

5581-FNT

CIR-94-2A-5R

200,00

100,00

B

 

527.821 / 12

GARCIA CORBALAN FRANCISCO JAVI

1738-DFT

CIR-91-1 -5D

200,00

100,00

A

 

527.678 / 12

GOMEZ NOVELLAN ANTONIO

7583-GCJ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.691 / 12

GOMEZ UREÑA MARIA LUISA

8492-CFS

CIR-94-2A-5S

200,00

100,00

A

 

526.552 / 12

GONZALO ALVAREZ JOSE LUIS

8171-HKP

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

240.099 / 12

GORIS LORENZO MANUEL

8145-GXB

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

527.580 / 12

HERNANDEZ FERRER JUDITH

0088-CFN

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

190.117 / 12

HOUGHTON SARAH KATE

5053-FCW

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.515 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

CIR-6-1 -5B

200,00

100,00

A

4

528.514 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

CIR-110-2 -5A

80,00

40,00

A

 

528.513 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

CIR-143-1 -5A

200,00

100,00

A

4

512.484 / 12

JANOTA WOJSA DENIESKA JADUNA

4540-DVS

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

A

 

528.465 / 12

JAREÑO MERCHANTE ALBERTO

2493-FFW

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

420.018 / 12

JIMENEZ JIMENEZ ENCARNACION

IB-2524-DT

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

519.218 / 12

JORDAN MOLINA DANIEL

3746-CBD

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

A

 

514.128 / 12

LECIÑENA MOLINA JOSE MARIA

1573-DNN

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.016 / 12

LINDEMANN SARAH JAYNE

6489-FVF

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

526.767 / 12

LIZEE GEORGES

IB-8946-DJ

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

343.142 / 12

MAANANI HASSAN

IB-9557-CV

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

526.366 / 12

MANGIOVA RIPOLL ANTONIO

3338-GRZ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

529.005 / 12

MARSAY RYAN JEREMI

3090-FRV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

524.730 / 12

MASAGU CORTES ROSA

IB-4310-DB

CIR-94-2D-5V

200,00

100,00

A

 

528.395 / 12

MATEOVITRI SOCIEDAD LIMITADA

2620-HCD

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

524.784 / 12

MIRO FORTEZA JAVIER

1531-HHS

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

528.562 / 12

MOREAC CAR TUNNING SL

2010-FTX

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

520.768 / 12

MORIÑIGO RINCON CARLOS

SA-4384-V

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

529.007 / 12

MULLER DANIELA MAGDALENA

5378-HHV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

527.825 / 12

NADAL NICOLAU CATALINA

6287-DYD

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.763 / 12

NAVARRO GOMEZ ARCADIO

IB-0400-CU

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

526.577 / 12

NELSON DAVID

 M-0996-XF

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

519.449 / 12

OVERLEASE SA

1168-HKW

CIR-171-  -5A

80,00

40,00

A

 

525.441 / 12

PERELLO ADROVER ANTONIO

6507-GMC

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

B

 

526.658 / 12

PIMENTEL PAULINO CARLOS D JESU

IB-9563-DS

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

230.243 / 12

PIZA BORRAS MARIA ANTONIA

4327-DYB

CIR-94-2A-5S

200,00

100,00

A

 

516.691 / 12

POLLOCK CATHERINE

IB-4802-CS

LSV-65-5 -J

600,00

420,00

C

 

526.656 / 12

QUEZADA ARANGUREN ANGEL JOSE

IB-8205-CD

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

525.581 / 12

RAMIREZ SEGURA AARON

 B-9914-PM

CIR-3-1 -5A

500,00

250,00

B

6

525.582 / 12

RAMIREZ SEGURA AARON

 B-9914-PM

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

B

 

525.583 / 12

RAMIREZ SEGURA AARON

 B-9914-PM

CIR-143-1 -5A

200,00

100,00

B

4

527.828 / 12

RAMIS MAS CATALINA ANTONIA

8271-FCZ

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

528.570 / 12

RECORD GO ALQUILER VACACIONAL

1890-HLN

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.268 / 12

RECORD GO ALQUILER VACACIONAL

4808-HJW

CIR-94-2A-5R

200,00

100,00

A

 

526.574 / 12

RECORD GO ALQUILER VACACIONAL

5544-HDR

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

525.060 / 12

RECORD GO ALQUILER VACACIONAL

9543-HJV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

514.135 / 12

RIUTORT BALLESTER JUAN

IB-6830-DB

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

160.066 / 12

RODRIGUEZ MONGIL MERCEDES

7087-HJX

CIR-91-2 -5G

200,00

100,00

B

 

528.657 / 12

RODRIGUEZ PADILLA JAIME

IB-7143-DK

CIR-91-1 -5D

200,00

100,00

A

 

519.219 / 12

RODRIGUEZ YAGO MIGUEL ANGEL

5650-GCW

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

527.463 / 12

ROTHLISBERGER HANS RUDOLF

0824-FZL

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

525.579 / 12

SCHMID TIMO

7893-GYN

CIR-169-  -5B

200,00

100,00

B

4

529.451 / 12

SEGOVIA MURILLO ESTHER

8475-GPW

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.756 / 12

SHEPPARD KIRSTEN ANDREA

IB-2970-DN

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

526.320 / 12

SIMONE BORECKI

7165-GWW

CIR-94-2D-5V

200,00

100,00

A

 

515.132 / 12

SOCIAS COMAS JUANA

6780-FYW

CIR-92-3 -5A

80,00

40,00

A

 

528.376 / 12

TASMAR LOGISTICA SA

4166-CZF

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

A

 

240.097 / 12

TORRES JIMENEZ JOSE

IB-6180-BX

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

527.579 / 12

TZAVACHISVILI BESIKI

1704-GHC

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

528.387 / 12

VALADES VENYS JOSE MANUEL

 B-0956-CD

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

514.129 / 12

VARELA CASTILLO CHRISTHIAN

1024-FGS

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

519.643 / 12

WOODWARD CHERYL MARIE

 C-7166-BLG

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A