Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 24945
Edicte d'aprovació inicial dissolució Consorci Menorca Reserva de Biosfera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

El Ple de l'Ajuntament en sessió ordinària, celebrada el dia 11 d’octubre 2012, va prendre per 17 vots a favor dels grups municipals PP (10) i PSOE (5), i UPCM (2) i 4 vots d’abstenció del grup municipal PSM, els acords següents:

 PRIMER. Aprovar inicialment l'expedient de dissolució del Consorci Menorca Reserva de Biosfera, tot declarant la no necessitat d'obrir cap fase de liquidació, tenint en compte la no existència de patrimoni ni cap tipus d'activitat econòmica prèvia del consorci.

 SEGON. Sotmetre l'expedient a informació pública per un termini de trenta dies hàbils comptats des de l'endemà del dia que es publiqui aquest anunci en el Butlletí oficial de les Illes Balears, perquè s'hi puguin presentar les al legacions i els suggeriments que es considerin oportuns. En el cas que no se presentin, s'entendrà definitivament aprovat l'acord fins aleshores provisional i es comunicarà al Consell Insular de Menorca per tal que s'ordeni la publicació íntegra de l'acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 TERCER. Traslladar aquest acord al Consorci Menorca Reserva de Biosfera, al Consell Insular de Menorca i a la resta d'entitats consorciades.

 Ciutadella de Menorca, 19 de desembre de 2012

 L’ alcalde, 

José María de Sintas Zaforteza