Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 24837
Protecció. DP 2012/15. Notificació informe tècnic.
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 26 de setembre de 2012, a MARIA EUGENIA I MARIELA BARCELO RUIZ DE VELASCO, i a ALFONSO JULIÁ FRONTERA (arquitecte), amb DNI. 42.962.347-A, 19.502.997-D i 18.235.351-P respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2012/15 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ SAN ALONSO, NÚM. 13, CANT. C/ VENT, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2012/15, relatiu a l’immoble situat al carrer San Alonso núm 13, cant. C. Vent, us trasllat l’informe tècnic de data 14.09.2012, amb registre intern doc. núm. 193.870 de 18.09.2012, que transcrit diu:
“Vist l’acta número 14 de la comissió de Centre Històric i Catalogació s’ha aprovat per unanimitat “informar desfavorablement i s’haurà de cercar una alternativa més integrada”.
CONCLUSIÓ.
Vist l’informe de la comissió on s’informa desfavorablement el projecte presentat, no es pot autoritzar les obres que es pretenen, les quals tampoc s’ajustaven als requisits dictats a l’informe de data 15 de febrer de 2012, tal i com ja es va dir.
L’ordre d’execució a ordenar era: reconstrucció dels balcons danyats i retirats amb les mateixes característiques, materials i acabats que els existents i reconstrucció de la barana danyada del segon pis, amb les mateixes característiques, materials i acabats que els existents.
Per tant, no es pot donar el vist-i-plau a la documentació presentada.”
Per al vostre coneixement i als efectes oportuns.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8; OAC SON PACS- Camí dels Reis, 400, accés per a vianants per ctra. Sòller, 15. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 11 de desembre de 2012.
La cap de departamento de disciplina urbanística.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.