Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 24827
Protecció. DP 2012/72. Notificació informe técnic.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 25 de setembre de 2012, a ANTONIA FEMENIAS VALCANERAS i al seu representant JOSÉ VALCANERAS MAS, amb, DNI. 41.396.792-N, I DNI. 44.325.421-M respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2012/72 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ CANONGE MATEU ROTGER, NÚM. 3, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Elvira Salvà Armengod, cap de departament per delegació (Decret de Batllia núm. 22906, de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us comunico l’informe del tècnic de data 25 de setembre de 2012, que transcrit diu:

“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació de dia 19 de setembre de 2012 d’informar la documentació presentada, cal dir el següent:

  • INFORME TÈCNIC.

S’ha presentat la següent documentació:

  • Liquidació de l’expedient de protecció DO 2012/110
  • Liquidació del DP 2012/72
  • Notificació de liquidació de l’expedient DP 2012/72
  •  
  • CONCLUSIÓ.

Vista la documentació presentada cal aclarir que tota la documentació presentada fa referència a l’ordre d’execució del present expedient (DP 2012/72) i no a la sol·licitud de llicència d’obres (CS 2012/1998) ni a l’expedient de disciplina (DO 2012/110).

Pel que fa a l’expedient de protecció cal dir:

  • La primera liquidació que es va fer el 6 d’agost de 2012 , tot i que s’especifica que és pel DO 2012/110 aquest no és el número d’expedient de protecció sinó de disciplina. En realitat fa referència a l’expedient DP 2012/72. En aquesta liquidació figura com a pressupost 1.214,90 euros, que no és el pressupost de l’ordre sinó la meitat del pressupost presentat per la propietat. La taxa pagada va ser 30,74 euros.
  • Per aquesta raó, per part de l’ajuntament es va emetre l’autoliquidació de 6 de setembre de 2012, amb la diferència de pressupost que faltava que era de 935,10 euros. La taxa a pagar era 23,66 euros, i que és el que falta per pagar.
  • La tercera notificació, tot i que és rebuda amb posterioritat té data anterior a les altres dues (1 d’agost de 2012) i es correspon amb la liquidació que realment s’hauria d’haver pagat. El pressupost de l’ordre és 2.150 euros (la diferència entre aquest i el que es va pagar el 6 d’agost és el que figura en l’autoliquidació de 6 de setembre) i la taxa total a pagar 54,40 euros que és la suma de la primera taxa pagada i la que s’emet autoliquidació en data 6 de setembre.
  • Per tant, el que queda per pagar són els 23,66 euros de l’autoliquidació de data 6 de setembre.

 

Per altra banda, cal dir que la llicència d’obres sol·licitada, CS 2012/1998, és per tal de legalitzar les obres del DO 2012/110 i no inclou les obres de l’ordre d’execució. Aquesta llicència encara no ha estat concedida ja que presenta inconvenients.”

                        La qual cosa us comuniquem per al vostre coneixement i efectes oportuns.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 4 de desembre de 2012.

 

La cap de departamento de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012,

BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.