Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 24840
Protecció. DP 2012/72. Notificació comunicació informe tècnic.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 25 de setembre de 2012, a ANTONIA FEMENIAS VALCANERAS i al seu representant JOSÉ VALCANERAS MAS, amb, DNI. 41.396.792-N, i DNI. 44.325.421-M respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2012/72 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ CANONGE MATEU ROTGER, NÚM. 3, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Elvira Salvà Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm.22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187  de data 15/12/2011) us comunic que:

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2012-72, relatiu a l’immoble situat al carrer Canonge Mateu Rotger, núm. 3, us trasllat l’informe tècnic de data de registre intern 4 de setembre de 2012,  que transcrit diu:

“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació de dia 9 d’agost de 2012 d’informar la documentació presentada, cal dir el següent:

  • INFORME TÈCNIC.

S’ha presentat la següent documentació:

  • Nomenament d’empresa constructora.
  • CONCLUSIÓ.

Vista la documentació presentada, s’ha donat compliment a la documentació requerida a l’ordre d’execució i per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es poden iniciar les obres.

Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill de despreniments cap a la via pública o a tercers.”

Per al vostre coneixement i als efectes oportuns.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 11 de desembre de 2012.

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.