Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

Núm. 24830
Bases dinamitzador juvenil

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en sessió de dia 20-12-2012 va aprovar les bases de la convocatòria per cobrir una plaça de dinamitzador juvenil en contractació laboral temporal mijançant concurs-oposició.

A continuació es transcriu l’articulat de les esmentades bases:

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR UNA PLAÇA DE DINAMITZADOR JUVENIL EN CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL MIJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.

1a NATURALESA I CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA.

  1. Tipus de personal: Personal Laboral Temporal.
  2. Denominació: Dinamitzador Juvenil
  3. Tipus de Contracte: Contracte d’Interinitat (R.D. 2546/94 de 29 de desembre; BOE nº 22 de 26-1-95).
  4. Característiques de la Plaça: Dinamització del Casal de Joves
  5. Durada del Contracte: Des del dia següent a la notificació del decret de nomenament fins a la finalització del procés per a la cobertura definitiva d’aquest lloc de feina.
  6. Jornada i Horari. 25 hores setmanals. L’horari serà fixat per la Batlia per tal d’atendre les necessitats del servei.

2a REQUISITS DELS ASPIRANTS.

Per ser admès a la realització de les proves selectives, els aspirants a la data d’expiració del termini per a la presentació d’instàncies, hauran de reunir els següents requisits:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l’art. 57 de la Llei  7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  2. Tenir complits els 16 anys d'edat i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
  1. Estar en possessió de la titulació de monitor de temps lliure o Tècnic especialista de Grau Superior en animació sociocultural o de diplomat universitari o llicenciat universitari.
  2. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública.
  3. No patir cap malaltia, ni defecte físic o psíquic que impedeixi el normal exercici de la funció.

Abans de la signatura del contracte, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des de la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.

3a SISTEMA SELECTIU.

Es desglossarà en les següents fases:

  1. Fase concurs.
  2. Fase d’oposició.
  3. Entrevista personal.
  1. Fase concurs:

1.-Es valoraran els cursos, jornades, seminaris relacionats amb l'objecte de la plaça convocada (Acreditat mijançant certificat, títol o diploma de l’organisme corresponent):

Es puntuaran de la següent forma:

  • fins a 100 hores: 0,5 punts
  • de 101 a 150 hores: 1 punt
  • de 151 a 250 hores: 1,5 punts
  • més de 250 hores: 2 punts

Màxim cursos: 3 punts.

En cas que els certificats no n´expressin les hores sinó els crèdits que representen, cada crèdit serà comptabilitzat com a 10 hores de curs.

2.- Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2’50 punts:

a) Coneixements elementals (certificat B): 1’25 punt.

b) Coneixements mitjans (certificat C): 1’75 punts.

c) Coneixements superiors (certificat D): 2 punts.

c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0’50 punts.

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a què s’accedeix.

3.-Experiència laboral:

Per mes complet i seguit treballat com a dinamitzador juvenil: 0’1 punts fins un màxim de 2.

Per poder valorar-se aquest mèrit serà necessari que es presenti certificat de l’administració pública corresponent en el que s'especifiqui les dates d'alta i baixa a la mateixa, els serveis prestats i la categoria; i en el cas de l’empresa privada, certificat d’empresa en el que s'especifiqui les dates d'alta i baixa a la mateixa, serveis prestats i categoria o contractes laborals en els que s’especifiquin les tasques a desenvolupar acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

No es valoraran els mèrits que no s'acreditin documentalment mijançant la presentació dels documents que s'especifiquen als paràgrafs anteriors (originals o fotocòpies compulsades). Aquests documents s'hauran de presentar dins el termini de presentació d'instàncies, sense que es puguin valorar si es presenten fora d'aquest termini.

El tribunal podrà demanar als interessats les aclaracions o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l’única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats amb la sol.licitud per participar en aquest procés selectiu.

  1. Fase oposició:

Presentació d’un Projecte de dinamització juvenil per al municipi de Santa Maria del Camí, que contempli la dinamització d’aquest servei i on s’estableixin els objectius a assolir, les prioritats i la seva temporalització en quan a l’execució. Aquest projecte haurà de tenir un màxim de 50 folis de la classe Dina-4, escrits a una cara, lletra “Arial”, tamany 12.

Es valorarà especialment els coneixements sobre la matèria i la seva aplicació a la realitat del municipi, el nivell de formació general, la claredat  de l’exposició i la presentació.

El Projecte s’haurà de presentar el dia que s’indiqui en la resolució declarant els admesos i exclosos a la realització d’aquestes proves selectives, en format de paper i digital i degudament publicada al tauler d’edictes de la Corporació.

Aquest exercici es puntuarà de 0 a 10 punts.

  1. Entrevista personal:

Es realitzarà una entrevista personal, que versarà sobre l’objecte de la convocatòria, que puntuarà fins a 5 punts.

La puntuació final del procés selectiu vendrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes a les tres fases anteriors, resultant seleccionat el canditat que obtengui major puntuació.

 4t. PERÍODE DE PROVA.

L’aspirant seleccionat haurà de superar un període de prova de dos mesos. Durant aquest període de prova es podrà resoldre la relació laboral a instància de qualsevol de les dues parts.

 5a PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES.

a) Les instàncies per pendre part en aquesta convocatòria, en la que els aspirants hauran de declarar baix la seva responsabilitat que reuneixen tots els requisits a la base SEGONA, es dirigiran a la Batlessa-Presidenta i es presentaran al Registre General d’aquest Ajuntament en hores d’oficina dins el termini dels vint dies naturals següents a la publicació de l’anunci pertinent al BOIB. Si el darrer dia d’aquest termini fos diumenge o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent. Els drets d’examen, que seran satisfets en el moment de presentar la instància, es fixen en la quantitat de 6 euros, havent d’adjuntar a la instància còpia del rebut corresponent.

b) Finalizat el termini de presentació d’instàncies, la Batlessa dictarà Resolució, aprovant la llista d’admesos i exclosos, explicant els motius en el cas de la seva exclusió. L’esmentada Resolució es publicarà al tauler d’anuncis de l’Ajuntament, donant en el seu cas, un termini de 10 dies per subsanar aquests defectes. En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s’entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord ni publicació.

c) Elevada a definitiva la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos, la Batlessa, determinarà la data i el lloc de celebració de les proves de selecció, havent-se de presentar els aspirants el dia assenyalat provists del DNI. Aquesta Resolució es publicarà al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.

6a TRIBUNAL DE SELECCIÓ.

1. El tribunal de Selecció estarà integrat per:

 

PRESIDENTA: La treballadora social de l’Ajuntament.

 

VOCALS:

- Un representant dels funcionaris de l’Ajuntament

- Un dinamitzador juvenil de l’Ajuntament.

- Un representant del personal laboral de l’Ajuntament.

SECRETÀRIA: la de la Corporació o funcionari que delegui.

2. El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i pendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu.

7a FINALITZACIÓ DEL PROCÉS DE SELECCIÓ.

1. Acabada la selecció, el Tribunal publicarà la relació de les puntuacions atorgades, que comprendrà la proposta a favor de l’aspirant que havent superat les proves selectives, hagi obtingut la millor puntuació, així com també la llista dels qui en consideració a la puntuació concedida se’ls pugui considerar aptes sense obtenció de plaça.

2. Superades les proves selectives, l’aspirant seleccionat haurà de presentar, dins el termini dels deu dies següents a l’exposició del tauler d’edictes de l’Ajuntament de la llista de les puntuacions obtingudes, els documents acreditatius de que reuneix els requisits establerts a la Base SEGONA.

DISPOSICIÓ ADICIONAL PRIMERA.-En el supòsit de què l’aspirant proposat no reunís els requisits establerts a la base segona o no presentàs la documentació acreditativa dins el termini indicat a la base setena, no podrà ésser nomenat. En aquest cas, ocuparà el seu lloc el següent de la llista, per ordre de puntuació. En cas que sigui necessari contractar més personal en funció de les necessitats del servei, l’Ajuntament podrà optar per acudir a aquest borsí de feina o bé per convocar la plaça corresponent.

En cas de què comunicada a un integrant d’aquesta borsa l’existència d’una vacant, aquest no manifesti per escrit registrat d’entrada a l’Ajuntament, la seva voluntat d’ocupar la mateixa dins el termini màxim de cinc dies hàbils, comptats a partir del dia següent hàbil al de la recepció de la corresponent comunicació municipal, se’l donarà per dessistit, passant a ocupar el darrer lloc de la borsa i ocupant el seu lloc el següent de la llista. La renúncia expressa també implicarà el seguiment d’aquest procediment.

En tot cas, l’existència de la borsa de treball, no enerva la potestat de l’Ajuntament de convocar un nou procés selectiu per cobrir la possible vacant.

DISPOSICIÓ ADICIONAL SEGONA.- Aquest Borsí anul.larà els existents amb anterioritat i estarà en vigor fins que no sigui derogat expressament.

Santa Maria del Camí, 20-12-2012.

 

LA BATLESSA-PRESIDENTA

Mª Rosa M. Vich.