Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 25021
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 24 de desembre de 2012 per la qual s’accepta la integració de l’entitat pública empresarial Gestió Sanitària de Mallorca en el Servei de Salut de les Illes Balears
Versió PDF
Fets i fonaments de dret
1.Per mitjà de l’Acord del Consell de Govern de 21 de desembre de 2012 (BOIB núm. 192/2012, de 22 de desembre) s’ha aprovat l’extinció de l’entitat pública empresarial Gestió Sanitària de Mallorca (GESMA) i la integració d’aquesta en el Servei de Salut de les Illes Balears, amb efectes des de l’1 de gener de 2013.
2.L’apartat 1.5 de l’Acord del Consell de Govern de 24 de febrer de 2012 (BOIB núm. 32/2012, d’1 de març) pel qual es va aprovar l’inici del procediment d’integració, disposa que una vegada que el Consell de Govern hagi aprovat l’extinció i la integració de GESMA, el director general del Servei de Salut n’ha de resoldre la integració amb els efectes que s’estableixen en l’Acord del Consell de Govern.
3.Per tal de complir aquesta disposició, per mitjà d’aquesta resolució s’accepta la integració de GESMA en el Servei de Salut en els termes que s’estableixen en els acords del Consell de Govern de 24 de febrer de 2012 i de 21 de desembre de 2012.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.Acceptar la integració de GESMA en el Servei de Salut amb efectes des de l’1 de gener de 2013 en els termes establerts en els acords del Consell de Govern de 24 de febrer de 2012 i de 21 de desembre de 2012.
2.Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 24 de desembre de 2012
El director general
Miquel Tomàs Gelabert