Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 24308
Aprovació definitiva de la modificació de les bases d’execució per a l’any 2012.
Versió PDF
D’acord amb allò que disposen els arts. 112 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del Règim Local, i l’article 169 del R.D.L. 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, el Ple de l’Ajuntament en sessió extraordinària celebrada el dia 16 de novembre de 2012,va aprovar inicialment la modificació de les Bases d’Execució.
Vists que l’article 169 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, en el seu apartat primer diu: Aprovat inicialment el pressupost general, s’exposa al públic, amb l’anunci en el butlletí oficial de la província o, si escau, de la comunitat autònoma uniprovincial, per 15 dies, durant els quals els interessats el poden examinar i presentar-hi reclamacions; en cas contrari, el ple disposa d’un termini d’un mes per resoldre-les.
Vist que, durant el termini d’exposició al públic de l’acord plenari de data 16 de novembre de 2012, relatiu a l’aprovació inicial de la modificació de les Bases d’execució per l’any 2012, no s’han presentat reclamacions, segons certificació de Secretaria de data 13 de desembre de 2012.
En compliment d’allò establert a l’article 75.5 de la Llei 7/1985 Reguladora de les Bases del Règim Local, es realitza la transcripció de la Base d’execució del Pressupost número 45 a la que s’estableixen les retribucions dels càrrecs amb dedicació exclusiva i parcial, indemnitzacions i assistències i que ha estat objecte de la modificació:
Base 45.- Remuneracions dels membres de la Corporació.
2. En conseqüència amb l'exposat, les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, seran les següents:
El Sr. Batle/Batlessa de la Corporació, QUARANTA MIL VUIT-CENTS TRENTA-TRES EUROS AMB TRENTA-TRES CÈNTIMS (40.833,33 €) pagables en catorze mensualitats.
El Primer, Segon i Tercer Tinent de Batle, TRENTA-SIS MIL SET-CENTS CINQUANTA EUROS (36.750,00 €) pagables en catorze mensualitats.
El Quart Tinent de Batle, VINT-I-NOU MIL QUATRE-CENTS EUROS (29.400,00 €) pagables en catorze mensualitats.
Per a la resta de Tinents de Batle i membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, TRENTA-DOS MIL SIS-CENTS SEIXANTA-SIS EUROS AMB SEIXANTA-SET CÈNTIMS (32.666,67 €) anuals pagables en catorze mensualitats.
Tots ells, són d'alta en el Règim General de la Seguretat Social, i la Corporació assumeix el pagament de les quotes empresarials que correspongui.
Quant al règim de les assistències, cada membre de la Corporació sense dedicació exclusiva o parcial, tindrà dret a les remuneracions expressades a la següent taula:
| ASSISTÈNCIA |
QUANTIA A PERCEBRE PER REGIDOR QUE NO MERITI RETRIBUCIÓ ECONÒMICA PER DEDICACIÓ EXCLUSIVA |
| Junta de Govern Local (convocada amb caràcter ordinari, extraordinari o extraordinari i urgent) |
142,50 euros |
| Ple convocat amb caràcter Ordinari |
570,00 euros |
| Ple convocat amb caràcter Extraordinari |
190,00 euros |
| Ple convocat amb caràcter Extraordinari i Urgent |
190,00 euros |
| Comissió Informativa d’Assumptes Generals convocada amb caràcter ordinari o urgent |
95,00 euros |
| Comissió Especial de Comptes |
95,00 euros |
Les assistències es faran efectives cada dos mesos. En aquests efectes, per la Secretaria de l'Ajuntament es certificarà el tipus i nombre de sessions convocades i l'assistència efectiva de cadascun dels membres sense dedicació exclusiva o parcial i el Cap de Personal elaborarà la documentació amb la retenció que legalment pertoqui.
Aquesta aprovació podrà ser impugnada davant la jurisdicció Contenciós-Administrativa, amb els requisits, formalitats i causes assenyalades a l’article 170 i 171 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, i en la forma i terminis que estableixin les normes de l’esmentada Jurisdicció.
Andratx, 13 de desembre de 2012.
El batle
Llorenç Suau Simó.