Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 24089
Notificació de la resolució de la Consellera Executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d'Eivissa de data 3 de desembre de 2012, mitjançant la qual es resolen les subvencions del programa de suport econòmic per a persones amb discapacitat a l'àmbit d'Eivissa per a l'any 2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Vistes les bases per a la convocatòria del programa de suport econòmic per a persones amb discapacitat a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2012 aprovades pel Consell Executiu en data 28 de maig de 2012 (BOIB núm. 82 de 7 de juny de 2012).

 

Vist  l’informe tècnic emès pel Coordinador de l’Àrea Assistencial del Departament de Sanitat i Benestar Social d’aquest Consell Insular d’Eivissa amb data 20 de novembre de 2012, el qual té adjunt una relació (annex 1) amb les persones que han d’obtenir ajuda a l’empara de la dita convocatòria, una relació (annex 2) amb les persones a les quals se’ls ha de denegar i una tercera relació (annex 3) amb les persones que es tindran per desistides.

 

Vist el punt 3 d’aquestes bases, on s’estableix que per poder accedir a aquestes ajudes s’haurà d’acreditar una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 9.600,00,- euros anuals.

 

Vist que el punt 4 de les bases per a la convocatòria del programa de suport econòmic per a persones amb discapacitat a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2012, estableix que el Consell Insular d’Eivissa subvencionarà el 50% del cost dels conceptes mencionats en el mateix punt i amb un màxim establert per concepte.

 

Vist l’informe proposta emès per la cap de secció de Benestar Social amb el vist i conforme de la Secretària Tècnica d’Economia, Benestar Social i Esports de data 21 de novembre de 2012.

 

Vist el Decret de Presidència de data 4 de juliol de 2011 publicat al BOIB núm. 104 de 7 de juliol de 2011 pel qual es determinen les atribucions dels diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa.

 

Vist que en el punt 7 de les esmenades bases diu que el Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds i que els ajuts es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social.

 

RESOLC

 

Primer - ATORGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 1, per l’import individual indicat.

 

Segon - DENEGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 2, pels motius que igualment figuren en aquest annex.

 

Tercer - Tenir per DESISTIDES les peticions que figuren a l’annex 3 per no presentar la documentació requerida en el termini corresponent.

 

Quart - La publicació al BOIB de la resolució.

 

Interposició de recursos

 

Com s’assenyala a la base setena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; no esgota la via administrativa i s’hi podrà  interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de la resolució en el BOIB, tot d’acord amb l’art. 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, LRJPAC, en relació amb l’art. 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

 

El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular o a les dependències a que es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i s’entendrà desestimat si no s’ha resolt i notificat en el termini de tres mesos, comptadors des de l’endemà de la seva presentació, d’acord amb l’article 115.2 de l’esmentada llei de procediment. En aquest cas quedarà oberta la via contenciosa administrativa, tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs u acció que considereu pertinent.

 

La qual cosa mana i signa la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa, i en dóna fe (en compliment de les funcions de fe pública art. 2 RD 1174/1987 de 18 de setembre) la secretària accidental, a Eivissa, el 3 de desembre de 2012.

La Consellera Executiva
Mercedes Prats Serra

La Secretària Acctal.
Maria Torres Bonet

Annex 1

 

Núm Expt.

DNI

Import Concedit

31/12

29.478.416 – Y

1.589,00.-€

32/12

46.958.543 – H

63,50.-€

33/12

41.451.520 – T

550,00.-€

34/12

41.451.520 – T

410,00.-€

35/12

41.416.285 – R

167,22.-€

37/12

28.665.832 – N

1.296,66.-€

39/12

41.452.451 – B

710,00.-€

40/12

Y - 0855170 - K

899,00.-€

41/12

X - 4372833 - G

897,00.-€

42/12

X - 4372833 - G

927,00.-€

44/12

24.186.776 – E

1.548,35.-€

46/12

52.525.716 – H

1.239,00.-€

47/12

X - 0984858 - K

847,50.-€

48/12

52.514.433 – M

625,00.-€

49/12

28.343.616 – A

700,00.-€

50/12

41.445.814 – K

2.011,00.-€

51/12

46.952.753 – R

1.263,00.-€

52/12

38.069.577 – T

1.597,50.-€

53/12

41.447.627 – V

675,00.-€

54/12

41.455.861 – V

78,50.-€

55/12

47.250.710 – Q

1.104,00.-€

56/12

41.457.220 – L

530,00.-€

59/12

41.444.759 – R

1.400,00.-€

60/12

41.444.759 – R

635,00.-€

62/12

41.445.325 – S

1.364,00.-€

63/12

41.442.951 – X

150,00.-€

64/12

41.456.414 – H

1.080,00.-€

65/12

41.444.759 – R

335,00.-€

66/12

41.454.692 – K

812,50.-€

67/12

46.955.082 – F

636,00.-€

68/12

X - 5991137 - M

702,50.-€

69/12

46.952.304 – N

1.400,00.-€

70/12

27.856.672 – S

525,00.-€

71/12

X - 3382709 - F

982,50.-€

72/12

46.950.651 – S

1.224,39.-€

73/12

X - 5039259 - M

500,00.-€

74/12

47.409.876 – E

2.125,00.-€

75/12

22.452.890 – Z

332,50.-€

76/12

41.434.559 – J

525,00.-€

77/12

41.446.202 – H

791,70.-€

78/12

41.435.304 – E

335,00.-€

79/12

41.435.433 – J

58,50.-€

80/12

41.452.536 – G

700,00.-€

81/12

11.767.111 – N

483,00.-€

82/12

41.455.115 – F

525,00.-€

83/12

46.958.619 – W

525,00.-€

84/12

25.425.693 – K

481,75.-€

05/12

41.443.308 – E

40,50.-€

10/12

20.013.244 – R

1.400,00.-€

85/12

47.252.999 – M

130,00.-€

86/12

52.293.928 – R

1.029,50.-€

87/12

46.950.653 – V

870,00.-€

88/12

41.444.036 – Z

159,50.-€

89/12

80.136.649 – A

539,00.-€

90/12

X - 0465836 - V

525,00.-€

91/12

74.900.122 – R

525,00.-€

92/12

22.607.433 – C

3.500,00.-€

93/12

41.448.965 – K

180,00.-€

94/12

41.452.954 – P

603,00.-€

96/12

46.952.304 – N

229,00.-€

98/12

28.424.052 – P

1.183,59.-€

99/12

49.411.880 – Z

480,00.-€

102/12

47.250.581 – W

38,50.-€

103/12

70.505.637 – B

150,00.-€

104/12

41.456.989 – H

153,50.-€

108/12

46.953.619 – Q

850,00.-€

111/12

30.408.323 – T

97,50.-€

112/12

41.444.582 – P

450,00.-€

113/12

47.409.876 – E

2.766,43.- €

114/12

31.623.005 - Y

675,00.-€

116/12

X-6352933-B

2.905,00.-€

 

 

Els expedients es troben a disposició dels interessats per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

Annex 2

 

Núm Expt.

DNI

Motivació per la qual no es concedeix

36/12

11.925.379 – V

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

38/12

41.459.503 – W

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

43/12

52.515.349 – R

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

45/12

41.432.548 – A

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

57/12

52.298.784 – G

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

58/12

52.298.784 – G

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

61/12

41.440.199 – H

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

95/12

52.298.784 – G

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

97/12

41.459.673 – B

Per incompliment de la base 4 de les ajudes

100/12

41.452.133 – S

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

105/12

49.410.827 – L

Per incompliment de la base 4 de les ajudes

107/12

41.445.716 – S

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

109/12

41.435.866 – D

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

110/12

41.435.866 – D

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Base 3 de les ajudes:

...//...Només s’atorgarà subvenció a aquelles persones sol·licitants que acreditin una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 9.600.-euros anuals ...//...

 

Base 4 de les ajudes:

Conceptes no inclosos com a activitats objecte d’ajut.

 

Els expedients es troben a disposició dels interessats per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

Annex 3

 

Núm Expt.

DNI

Motiu del desistimen

101/12

47.253.852 – F

Per no haver presentat la documentació requerida en el termini indicat per subsanar segons la base 6ª, darrer paràgraf, de les ajudes i art. 71.1 de la L30/92 de 26 de novembre (LRJ-PAC)

115/12

X-1970745-J

Per no haver presentat la documentació requerida en el termini indicat per subsanar segons la base 6ª, darrer paràgraf, de les ajudes i art. 71.1 de la L30/92 de 26 de novembre (LRJ-PAC)

 

 

 

 

 

 

 

Els expedients es troben a disposició dels interessats per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

Eivissa, 10 de desembre de 2012

 

La Secretària Tècnica de l’Àrea de Economia, Benestar Social i Esports

Laura Tur Ferrer