Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

Núm. 23860
Resolució de concessió de subvencions de la Convocatòria de subvencions en matèria de joventut per a l’any 2012 per a entitats sense ànim de lucre que promoguin la música moderna preferentment entre el jovent

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text


 

Us comunic que l’Hble. Sr. vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports, Juan Rotger Seguí, en data d’avui ha adoptat la resolució que transcric literalment a continuació:

1r. Concedir a l’entitat sense ànim de lucre associació cultural Factoria de So, amb NIF G-07869043, la subvenció pel projecte “Factoria de Músics”, per un import total de 30.000,00€.

 

2n. Disposar a favor de l’entitat associació cultural Factoria de So, amb NIF G-07869043, la subvenció pel projecte “Factoria de Músics”, una despesa d’un import total de 30.000,00€, amb càrrec a l’aplicació 20.33790.48900.

 

3r. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el  Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d’anuncis del Centre Cultural la Misericòrdia.

 

4t. Notificar al beneficiari l'acord de concessió, concedint un termini de 10 dies comptadors a partir del dia següent a la recepció de la notificació, per presentar la documentació justificativa requerida en la convocatòria.

Contra aquesta resolució que no posa fi a la via administrativa es pot interposar, el recurs d’alçada davant l’Hble. Sra. Presidenta del C.I.M, dins el termini d'UN MES, comptador a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Un cop transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la resolució, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d’alçada, sense limitació temporal, mentre no hi hagi resolució expressa.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Palma, 30 de novembre de 2012

 

El secretari tècnic de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports

Miquel Barceló Llompart