Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 23850
Notificació de requeriments de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb la declaració anual de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

Palma, a 19 de novembre de 2012

La directora general de Família, Benestar Social

i Atenció a Persones en Situació Especial

Margarita Ferrando Barceló

Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data del requeriment

 

 

07/0000550-J/97

07/0000726-I/97

07/0000233-J/99

07/0000413-I/00

07/0000637-I/00

07/0000051-J/06

07/0000327-J/07

07/0000397-J/05

07/0000119-I/10

07/0000530-J/09

 

Costa Marí María

Calvo Duo Maria Marta

Gorrias Femenias Encarnación

Guasch Ribas Patricia

Cuart Puig Bartolomé

Gil Jobani Rosa

Joan Fora Joaquim

Barceló Omar Antonia Fedora

Jimenez Jimenez Julia

Guasch Ferrer Jose

41421536P

14930885K

41314473X

46954711G

43130802Y

18581882K

38026753W

41572240Q

18227627N

41426167Q

05/10/2012

26/10/2012

08/10/2012

10/10/2012

11/10/2012

09/10/2012

16/10/2012

09/10/2012

22/10/2012

02/10/2012