Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 23850
Notificació de requeriments de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la declaració anual de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 19 de novembre de 2012
La directora general de Família, Benestar Social
i Atenció a Persones en Situació Especial
Margarita Ferrando Barceló
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data del requeriment |
|
07/0000550-J/97 07/0000726-I/97 07/0000233-J/99 07/0000413-I/00 07/0000637-I/00 07/0000051-J/06 07/0000327-J/07 07/0000397-J/05 07/0000119-I/10 07/0000530-J/09
|
Costa Marí María Calvo Duo Maria Marta Gorrias Femenias Encarnación Guasch Ribas Patricia Cuart Puig Bartolomé Gil Jobani Rosa Joan Fora Joaquim Barceló Omar Antonia Fedora Jimenez Jimenez Julia Guasch Ferrer Jose |
41421536P 14930885K 41314473X 46954711G 43130802Y 18581882K 38026753W 41572240Q 18227627N 41426167Q |
05/10/2012 26/10/2012 08/10/2012 10/10/2012 11/10/2012 09/10/2012 16/10/2012 09/10/2012 22/10/2012 02/10/2012 |