Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 23752
Convocatòria d'un procés selectiu de personal laboral per a una interinitat per vacant d'un lloc de feina d'auxiliar administratiu per a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució del President del Patronat de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears de dia 3 de desembre de 2012 per la qual s’aprova la convocatòria i les bases per a la selecció d’un Auxiliar Administratiu per a la Unitat Mòbil de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (en endavant FBSTIB)

Antecedents

1.De conformitat amb els principis constitucionals rectors per l’accés a l’ocupació publica recollits a l’article 55 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, i d’acord amb lo establert al Conveni Col·lectiu de la FBSTIB al seu article 12, es convoca la selecció d’un Auxiliar Administratiu per a la Unitat Mòbil de la FBSTIB

2. L’article 12.1.1 del Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 5 de Febrer de 2009, disposa que en la selecció s’ha d’atendre als principis de mèrit i capacitat, com també als criteris d’idoneïtat, competència professional i experiència, i s’han de dur a terme mitjançant els procediments que garanteixin la publicitat i la concurrència.

Per tot això, es dicta la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu per cobrir la plaça d’un Auxiliar Administratiu per a la Unitat Mòbil  de la FBSTIB  per desenvolupar les tasques pròpies del lloc de feina a l’àrea administrativa de la Unitat Mòbil de la FBSTIB.

2.Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i procés selectiu, d’acord amb el següent:

a)Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, per ser admeses en aquest procés selectiu

I. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, per metin l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.

II. Tenir més de 18 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

III. No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració Pública, ni estar inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per l’exercici de les funcions d’un Auxiliar Administratiu per a la Unitat Mòbil de  la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears

V. Estar en possessió del títol de FP I  o be del títol de Batxiller

VI. Certificat de català Nivell A2

VII. Domini del programa eProgesa

VIII. Haver desenvolupat les tasques administratives pròpies del lloc de feina durant un mínim de 24 mesos

b) Mèrits avaluables:

I. Tenir formació relacionada amb el lloc de feina ofert

II. Estudis superiors

III. Tenir una amplia capacitat organitzativa.

c) Sol·licituds i documentació

I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu es farà presentant tots el documents acreditatius al departament de Recursos Humans de la FBSTIB, carrer Rosselló i Caçador, nº20 baixos de Palma de Mallorca, des de les 9 a les 14 hores.

II. El termini de presentació de sol·licituds és de 7 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Òrgan competent per a la selecció. La Comissió de selecció estarà integrada segons l’article 12.2 del conveni col·lectiu de la FBSTIB per tres membres; el Gerent o delegat de la FBSTIB, un membre del comitè de empresa o delegat, i el responsable de l’àrea de RRHH que actuarà com a secretari d’actes. La Comissió pot ser assistida per assessors per a la millor avaluació dels candidats.

e) La Comissió de selecció aplicarà en la valoració dels candidats els principis d’igualtat, mèrit i capacitat, en relació amb la idoneïtat, competència professional i l’experiència d’acord amb l’activitat a desenvolupar.  Una vegada s’hagi entrevistat a tots el candidats admesos, la Comissió presentarà un informe d’avaluació de tots els candidats admesos a l’òrgan competent per al nomenament del directiu professional, qui resoldrà de forma motivada.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es poden interposar els recursos següents: recurs potestatiu de reposició, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver rebut la notificació d’aquesta resolució, davant aquest mateix òrgan, d'acord amb l'article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant  el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació d’aquesta resolució, d’acord amb el que preveuen els articles 8.2.a) i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma de Mallorca, 3 de desembre de 2012

Conseller de  Salut, Família i Benestar Social
Martí Sansaloni Oliver