Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 23738
Departament de Personal. Nomenament Directora General de Protocol
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 28 de novembre de 2012 es va acordar el següent:
Primer.- Nomenar a la Sra. (dades personals ocultes), amb DNI (dades personals ocultes), per ocupar el càrrec de Directora General de Protocol, adscrita a l’Àrea de Batlia, d’acord amb l’establert a l’article 127. 1 i) de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local considerant que, d’acord amb l’establert a l’article 130 apartat 3 in fine, compta amb la competència professional i l’experiència necessària per al desenvolupament de les seves funcions, tal i com s’acredita a l’informe adjunt.
La data d’efectes de l’esmentat nomenament serà de dia 1 de desembre de 2012.
Segon.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als Directors/res generals.
Tercer.- Per garantir el funcionament de l’Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
Quart.- Notificar el present acord a l’òrgan directiu municipal relacionat anteriorment, així com a la regidoria de l’Àrea i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 30 de novembre de 2012
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 22906 de 01/12/2011 (BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Juan García Lliteras