Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT I TERRITORI

Núm. 23716
Acord del Ple de la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears del Pla d’acció de 2011 de l’Ajuntament de Banyalbufar.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En relació amb l'assumpte de referència, i d'acord amb l'article 12 del decret 123/2002, de 4 d'octubre, sobre l'ampliació de l'Agenda Local 21 als municipis de les Illes Balears, us comuniquem que el Ple de la CMAIB de dia 19 de juliol de 2012

ATÈS

1.Que el Pla d’Acció de l’Agenda Local 21 de Banyalbufar és conforme als articles 8 i 11 del Decret 123/2002, de 4 d’octubre, sobre la implantació de l’Agenda Local 21 als municipis de les Illes Balears, modificat pel Decret 29/2009, de 8 de maig d’organització, funcions i règim jurídic de la CMAIB.

2.Que s’adequa als principis de sostenibilitat (segons els 27 principis de la Declaració de Río sobre el medi ambient i els desenvolupament, i la Carta de les Ciutats i Municipis Europeus cap a la sostenibilitat d’Aalborg),

3.Que compleix els requisits mínims per a l’elaboració i seguiment d’una AL21, basant-se en el Diagnòstic  i que inclou l’estructura organitzativa (Pla de Participació, Pla d’Actuació i Pla de Seguiment), les responsabilitats, les pràctiques, els procediments, les accions i els recursos per portar a terme la millora sostenible del municipi.

ACORDA

informar favorablement la validació del Pla d’Acció de 2011 de l’Agenda Local 21 de Banyalbufar i la seva inscripció al Registre Balear d’Agendes Locals 21 i a la Xarxa Balears de Sostenibilitat, amb l’observació següent:

Que en els informes de seguiment que l’Ajuntament ha de remetre a la CMAIB, d’acord a l’article 13 del Decret 123/2002, es presentin calculats tots els indicadors clau de sostenibilitat o la justificació de la impossibilitat del seu càlcul.


Palma, 4 de octubre de 2012

El president de la CMAIB

 José Carlos Caballero Rubiato