Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 23296
Protecció. Notificació. DPV 2012/152. Ofici.
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'ofici de l’Ajuntament de Palma de data 21 d’agost de 2012, a MARIA M. OSUNA FERRER, amb, DNI. 51.904.252-Z, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DPV 2012/152 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ SANTA FLORENTINA, NÚM. 57, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salvà Armengod, jefa de departamento, por delegación (Decreto de Alcaldia núm. 22906 de 01/12/2011 BOIB núm. 187 de data 15/12/2011) le comunico que:
En relación al escrito presentado por la Sra. María Mercedes Osuna Ferrer, el dia 26 de julio de 2012 con núm. RGE 73.197 y núm. DOC. 161.854, a través del presente oficio se pone en su conocimiento que:
Las unidades municipales que pueden actuar de forma inmediata en caso de urgencia son los bomberos y la policía local, por lo que es a ellas a quien deben dirigirse en caso de urgencia inmediata.
Por el contrario, si lo que solicitan es una inspección por parte de los servicios técnicos municipales, es necesario el abono previo de la tasa sobre servicios urbanísticos por inspección de edificios e informes, tasa que asciende a la cantidad de 102,61 euros, de acuerdo con la ordenanza fiscal para el año 2012.
El abono de esta tasa debe hacerse a través de una instancia en el registro general de este Ayuntamiento.
Asimismo se le informa que, en cualquier caso, la administración sólo puede actuar en caso de peligro y falta de seguridad en las edificaciones.
En consecuencia, se le concede un plazo de 10 días hábiles para la liquidación de la tasa prevista en la ordenanza fiscal, con advertencia de que si no lo hiciera en el plazo indicado, se le tendrá por desistido de su petición de conformidad con el art.71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de régimen jurídico de las administraciones públicas y procedimiento administrativo común.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8; OAC SON PACS- Camí dels Reis, 400, accés per a vianants per ctra. Sòller, 15. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 21 de novembre de 2012.
La cap de departamento de disciplina urbanística.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.