Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 23555
Protecció. Notificació. DP 2012/112 Tràmit al·legacions.
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 22 d’octubre de 2012, a SES CASES DE SON COLAM, SL, amb CIF. B83717827, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2012/112 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al CI. SO NA DOLÇA, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us notific que: Atès que apareix vostè com a persona interessada al procediment de referència i ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat de l’immoble situat al CI. SO NA DOLÇA, (r.c. 027-26), us comunic que teniu un termini de 10 DIES HÀBILS, comptadors des del següent al de recepció d’aquest escrit, per a que pugueu consultar i ser informat de l’estat del citat expedient, així com pugueu al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns al respecte, d’acord amb l’art. 10, tercer paràgraf, de la Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB.
Per això s’adjunta informe de 3.04.2012 realitzat pels SSTT municipals en relació a aquest procediment. (Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar , nº 18 de Palma).
Es recorda a l’interessat que dictar un ordre d’execució comporta el pagament d’una taxa del 2,53% sobre el cost aproximat de les obres, atès l’informe dels SSTT. Es recorda també que aquest document no és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, per a dur a terme les obres descrites a l’informe tècnic adjunt NO ES NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES, sinó aportar la documentació exigida pel tècnic municipal.
La qual cosa us comunic pel seu coneixement i als efectes oportuns.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 30 de novembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012).
Elvira Salvá Armengod.