Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 23302
Protecció. Notificació. DP 2011/38 Ofici
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 26 de juliol de 2012, a COM. PROPIETARIS PÇA. STA. EULALIA, NÚM. 4 i la seva presidenta BARCELÓ BENNASSAR VICTORIA, amb, DNI. 43.040.401-H, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2011/38 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat a la PÇA. SANTA EULALIA, NÚM. 4, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salvà Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm.22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011 ) us comunic que:
Atès l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2011/38, relatiu a l’immoble situat a la plaça Santa Eulàlia, núm. 4, i com a continuació en la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data de registre intern 26 de juliol de 2012, que transcrit diu:
“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació de dia 17 de juliol de 2012 d’informar la documentació presentada, cal dir el següent:
S’ha presentat la següent documentació:
Falta presentar encara l’Estudi Bàsic de Seguretat i Salut i el nomenament de Coordinador de seguretat.
Vista la documentació presentada, NO s’ha donat compliment a la documentació requerida a l’ordre d’execució i per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es requereixi la resta de documentació sol·licitada en un termini màxim de 10 dies, abans de poder iniciar les obres. Un cop presentada es podran iniciar les obres.
Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill per l’estabilitat de l’edifici, ni de despreniments cap a la via pública o a tercers.”
Per tant, li requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporti la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
La qual cosa us comunic per coneixement i efectes oportuns.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8; OAC SON PACS- Camí dels Reis, 400, accés per a vianants per ctra. Sòller, 15. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 21 de novembre de 2012.
La cap de departamento de disciplina urbanística.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012,
BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.