Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 23295
Protecció. Notificació. DP 2011/94. ACGU de 18.10.2012
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 18 d’octubre de 2012, a COM. DE PROPIETARIS C/ EOL, NÚM. 4, i a la seva presidenta VARA DE LA FUENTE ESTRELLA SUSANA, amb CIF H-07801350 i DNI 52.623.088-P respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2011/94, en relació al immoble ubicat al C/ EOL NÚM. 4, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salva Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm 15748 de 25/09/2008, BOIB núm 147 de 18/10/2008), us notific que el Consell de Gerència d’Urbanisme de data 18 d’octubre de 2011, acordà el següent:
Atès el resultat de l’audiència efectuada als interessats en relació als desperfectes als immobles que s’assenyalen i vist l’informe emès pels serveis tècnics municipals, el dia 8 d’agost de 2011.
Atès que entre d’altres obligacions, es meriten les taxes sobre serveis urbanístics –A) per inspecció d’edificis e informe, i B) per dictar ordre d’execució-, Concepte 312.02, art. 6 c) de l’OOFF per a 2011, - que tindrà el següent càlcul: A) 99’62€, i B) 2,53% sobre el cost total previst pels serveis Tècnics Municipals. Sense perjudici del meritament de qualsevol altre tribut (v.gr. Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres, si s’escau)
Atesa la normativa d’aplicació, article 9.1 del Text Refós de la llei de sòl, aprovat pel R.D.-legislatiu 2/2008, de 20 de juny; articles 10 i 11 Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de Capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis publicada al BOIB de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; l’article 290 i següents de les vigents normes urbanístiques, i en relació a l'establert pels articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; i de conformitat amb l'article 4, apartat 2-j), del Reglament de la Gerència d’urbanisme i altra normativa aplicable, fent ús de l’article 73 de la Llei 30/92, l’administrativa cap de negociat que subscriu, considera es pot elevar al proper CONSELL DE GERENCIA la següent proposta d’
A C O R D
1er.- Ordenar als propietaris dels immobles, solars i/o terrenys que figuren a continuació que corregeixin les deficiències detallades en els terminis que s’indiquen: i al mateix temps se’ls adverteix que en cas d’incomplir el que s’ordena, l’Ajuntament els podrà imposar una multa del 10% al 20% de les obres considerades necessàries, tal i com preveu l’article 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre(BOIB 27-12-2006).
A LA TOTALITAT DE PROPIETARIS que formen la comunitat de l’immoble (CIF 07801350) situat al C/ Eol núm. 4, representada a través de la seva presidenta Dña. Estrella Susana Vara de la Fuente amb DNI 52.623.088P, on s’ha observat el següent:
Al no haber podido contactar con ningún vecino del edificio, se ha realizado visita de inspección ocular por el exterior del mismo el 02-08-2011.
El encuentro entre el pretil de protección de la terraza superior y el último forjado del edificio se encuentra fisurado en toda su longitud horizontal, así mismo presenta fisuras verticales sobre todo en los cambios de dirección del pretil.
El Cuerpo de Bomberos procedió a sanear las zonas mas frágiles y con posibilidades de desprendimiento..
Para proceder a la reparación del pretil, a entender del técnico abajo firmante se debe realizar la orden de ejecución siguiente:
CONCLUSIÓ.
Para proceden a la reparación del pretil, a entender del técnico abajo firmante se deberia realizar la orden de ejecución siguiente:
ORDEN DE EJECUCIÓN
a).- Refuerzo, consolidación o nueva construcción del pretil de la terraza del edificio en toda su longitud
Antes del inicio de las obras se debe presentar en este Servei de Protecció i ITe
1º.-Documentos gráficos y escritos
2º.-Asume dirección técnica
3º.-Estudio Básico de Seguridad y Salud
4º.-Coordinador en fase de Obra
5º.-Nombramiento de empresa constructora.
Una vez finalizados los trabajos se aportará en este Servei
Certificado del técnico director de que se han realizado las obras y que no existe peligro de carácter público
Plazo Ejecución Orden Ejecución 3 meses
Presupuesto de ejecución material estimativo 10.400 €
(Este coste es orientativo, el técnico competente determinará la valoración adecuada)
No s’han presentat al·legacions a l’audiència donada.
2on).- ADVERTIR als referits propietaris que podran iniciar les obres immediatament, previ nomenament de la Direcció Tècnica Competent, així com el compliment de les demés condicions incloses en aquest Acord, i prèvia comunicació a aquest ajuntament per efectuar les comprovacions pertinents. L’ordre d’execució no es considerarà complimentada fins que no es realitzin els treballs ordenats i s’hagi presentat la documentació requerida. En cas d’incompliment es podrà continuar amb la tramitació de l’expedient.
No es necessita sol·licitar llicència d’obres, per tal de donar compliment a l’ordenat.
3r) ADVERTIR a la propietat dels immobles esmentats a la present resolució, que, conformement el que disposa l’art. 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre (BOIB 27.12.2006) si s’incompleix el que s’ordena en el termini fixat, l’Ajuntament li podrà IMPOSAR UNA MULTA del deu al vint per cent del valor de les obres que sigui necessari dur a terme per complir els requisits esmentats abans, així com també que d’acord amb el mateix article, en consonància amb l’artc.11 de la Llei 10/90, de Disciplina de la CAIB,se li atorgarà, amb la notificació de la multa, un darrer termini per executar l’ordre, i es procedirà a l’execució subsidiària de les obres, sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixin.
4rt) DONAR COMPTE d’aquest acord al Departament Tributari, als efectes de la liquidació dels tributs que sigui adient.
5è).- NOTIFICAR la present resolució als interessats.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 21 de novembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.