Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 23287
Modificació del contracte de gestió del servei públic de recollida i transport de residus urbans, neteja viària i manteniment de zones verdes
Versió PDF
De conformitat amb el que estableix l’art.154.2 i 138.3 del text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per RDL 3/2011 de 14 de novembre, es fa pública la modificació del contracte de referencia
1.-Entitat adjudicadora:
- Organisme: Consell Insular de Formentera
- Dependència que tramita l’expedient: Secretaria del Consell Insular de Formentera
- Òrgan de Contractació: Ple del Consell Insular de Formentera.
2.- Objecte del Contracte:
- Tipus del contracte: Gestio servei públic
- Descripció de l’objecte: Recollida i transport de residus urbans, neteja viària i manteniment de zones verdes.
3.- Adjudicació contracte principal:
- Data: Sessió Plenària ordinària de 20 de abril de 2007.
- Contractista: Cespa Compañia Española de Servicios Públicos Auxiliares SA
- Nacionalitat: Espanyola
- Import Adjudicació: 15.849.660,90 euros IVA inclòs
- Duració contracte: Deu anys
4.- Modificació aprovada:
- Objecte: S’inclou la neteja de platges i litoral.
- Data d’aprovació: Sessió Plenària ordinària de 31 d’agost de 2012.
- Contractista: Cespa Compañia Española de Servicios Públicos Auxiliares SA
- Nacionalitat: Espanyola
- Import Adjudicació: 2.036.813,16 euros IVA inclòs
- Duració contracte: Prorroga dos anys.
- Formalització contacte modificat: 10 d’octubre de 2012
Formentera, 23 de novembre de 2012
El President,
Jaume Ferrer Ribas