Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 23287
Modificació del contracte de gestió del servei públic de recollida i transport de residus urbans, neteja viària i manteniment de zones verdes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que estableix l’art.154.2 i 138.3 del text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per RDL 3/2011 de 14 de novembre, es fa pública la modificació del contracte de referencia

1.-Entitat adjudicadora:

- Organisme: Consell Insular de Formentera

- Dependència que tramita l’expedient: Secretaria del Consell Insular de Formentera

- Òrgan de Contractació: Ple del Consell Insular de Formentera.

2.- Objecte del Contracte:

- Tipus del contracte: Gestio servei públic

- Descripció de l’objecte: Recollida i transport de residus urbans, neteja viària i manteniment de zones verdes.

3.- Adjudicació contracte principal:

- Data: Sessió Plenària ordinària de 20 de abril de 2007.

- Contractista: Cespa Compañia Española de Servicios Públicos Auxiliares SA

- Nacionalitat: Espanyola

- Import Adjudicació: 15.849.660,90 euros IVA inclòs

- Duració contracte: Deu anys

4.- Modificació aprovada:

- Objecte: S’inclou la neteja de platges i litoral.

- Data d’aprovació: Sessió Plenària ordinària de 31 d’agost de 2012.

- Contractista: Cespa Compañia Española de Servicios Públicos Auxiliares SA

- Nacionalitat: Espanyola

- Import Adjudicació: 2.036.813,16 euros IVA inclòs

- Duració contracte: Prorroga dos anys.

- Formalització contacte modificat: 10 d’octubre de 2012

 

Formentera, 23 de novembre de 2012

El President,
Jaume Ferrer Ribas