Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 23268
Protecció. Notificació DP 2009/66 D.B. 13560 de 23.07.2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 13560 de 23 de juliol de 2012, a, MAS SASTRE MIGUEL, amb DNI 41.391.549-J, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2009/66, en relació al immoble ubicat al C/ SANT ELIES, NÚM. 3, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

 

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

 

Elvira Salvá Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us notific que per decret del tinent de batle de L´Area D’Urbanisme i Habitatge núm. 13560 de data 23 de juliol de 2012 s’ha  disposat el següent:

 

I. Visto que mediante Decreto de Alcaldía núm. 10136, de fecha 9 de Junio de 2009, se ordenó a los propietarios del inmueble situado en la calle Sant Elies, núm. 3 (PC 09907312), la realización de las medidas cautelares descritas en el informe técnico de fecha 29 de Mayo de 2009, actuaciones que ya han sido ya realizadas, tal y como se desprende de la documentación obrante en el expediente.

 

II. Vistos los diferentes escritos presentados por el Sr. Miguel Mas Sastre, con DNI 41.391.549-J, en contestación a los cuales se remitió oficio, el cual no fue notificado por encontrase el Sr. Mas Sastre ausente, por lo que se procedió a realizar la correspondiente publicación en el BOIB (núm. 76 de 29/05/2012) y en el tablón de anuncios del Ayuntamiento de Palma, manifestando que no procedía atender su petición de de declaración de ruina.

 

III. Visto el informe técnico emitido en fecha 30 de Mayo de 2012, transcrito en el dispositivo I de la presente resolución.

En consecuencia, en base a la normativa de aplicación: artículo 9.1 del Real Decreto Legislativo 2/2008, de 20 de junio, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley del Suelo; artículos 10 y 11 de la Ley 10/1990, de 23 de Octubre, de Disciplina Urbanística; artículos 83 y 84 de la Ley 23/2006, de 20 de Diciembre, de Capitalidad de Palma; artículo 105.2 de la Ley 30/1992, de 26 de Noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común; la Ordenanza municipal sobre protección de edificios, publicada en el BOIB núm. 185 EXT., de 31 de Diciembre de 2008, y que entró en vigor el 22 de Enero de 2009; artículo 124 de la Ley 7/1985, de 2 de Abril, Reguladora de las Bases del Régimen Local, modificada por la Ley 57/2003, de 16 de Diciembre, de medidas para la modernización del gobierno local; y el Reglamento de la Gerencia de Urbanismo; y otra normativa aplicable, cabe formular propuesta para la aprobación del siguiente

 

D E C R E T O

 

1º) DECLARAR QUE NO PROCEDE DECLARAR LA RUINA parcial del inmueble situado en la calle Sant Elies, núm. 3 (PC 09907312), de acuerdo con lo ya manifestado en la documentación obrante en el expediente, y según lo dispuesto en el informe técnico de fecha 30 de Mayo de 2012, que transcrito dice:

“Vista la petición presentada por D. Miguel Mas Sastre (Arquitecto), como propietario de la vivienda sita en la calle Sant Elias, nº 3-1º, de declarar la ruina parcial del inmueble de la zona grafiada en la documentación presentada por el mismo, en planta ático con una superficie 54,38 m2, cabe informar que una vez revisada la documentación obrante en el expediente de protección y visto que consta solicitada una licencia de obra CN 2011/1239 para las obras de “REFORMA/AMPLIACION a CE SANT ELIES 3”, concedida por acuerdo de CGU de fecha 15.11.2011, la cual afecta a diferentes partes del inmueble y a la zona referida por el Sr. Mas donde se pide declarar ruina parcial, el técnico que subscribe considera que NO PROCEDE tramitar el expediente de declaración de ruina parcial solicitada.”

 

2º) NOTIFICAR la presente resolución al Sr. Miguel Mas Sastre, con DNI 41.391.549-J.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 19 de novembre de 2012.

 

La cap de departamento de disciplina urbanística.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.