Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 23366
Modificació del Catàleg de llocs de treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’Ajuntament Ple, en sessió ordinària de dia 6 de setembre de 2012, va prendre l’acord que seguidament es transcriu:

““16. Modificació del catàleg de llocs de treball.

Tot seguit es dóna compte del dictamen emès per la Comissió Informativa d’Assumptes Socioculturals, Patrimoni i Recursos Humans de dia 3 de setembre de 2012, que a continuació es transcriu:

“PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL CATÀLEG DE LLOCS DE TREBALL

Atès que el funcionari que ocupava la plaça d’auxiliar administratiu de plusvàlues (codi 4410 del vigent catàleg de llocs de treball) ha deixat de prestar els seus serveis en aquesta corporació.

Atès que l’article 23 de la Llei 2/2012, de 29 de juny, de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2012, limita la contractació de personal a sectors, funcions i categories professionals prioritaris i que afectin el funcionament dels serveis públics essencials, i obstaculitza, així, la cobertura de l’esmentada vacant.

Atès que el vigent Conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament d’Alcúdia preveu un complement específic destinat a retribuir les condicions particulars d’alguns llocs de treball en consideració a la seva especial dificultat tècnica, dedicació, responsabilitat, incompatibilitat, perillositat, penositat o toxicitat.

Atès que al vigent catàleg de llocs de treball de la corporació existeix una plaça d’auxiliar inspector del departament de rendes i exaccions (codi 4321) amb dos treballadors assignats.

Atès que el vigent catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia assigna la funció de control de plusvàlues a l’Àrea de Rendes i Exaccions.

Atès que l’informe d’intervenció proposa l’assignació de funcions de la plaça amb codi 4410 a un dels empleats de l’Àrea de Rendes i Exaccions.

Atès que la present proposta ha estat objecte de negociació amb la Mesa General de Negociació d’aquest Ajuntament, d’acord amb l’article 37 de la Llei 7/2007, de 12 d’ abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

Atès que l’article 74 de la Llei 7/2007, de 12 d’ abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, exigeix que els instruments similars a les relacions de llocs de treball comprenguin, almenys, la denominació dels llocs, els grups de classificació professional, els cossos o escales, en el seu cas, a que estiguin adscrits, els sistemes de provisió i les retribucions complementàries.

Vist l’informe emès pel Secretari de la Corporació de data 30 d’agost de 2012.

Vistes les atribucions que l’article 22.2.i) de la Llei Reguladora de Bases de Règim Local confereix a aquest Ple.

És per tot això que propòs a aquest Ple l’adopció dels següents

ACORDS

ÚNIC.- Modificar la plaça d’auxiliar inspector del departament de rendes i exaccions (codi 4321) del catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia, i assignar-li un sol treballador i crear la plaça amb codi 4322 amb la següent redacció:

“AUXILIAR INSPECTOR DEL DEPARTAMENT DE RENDES, EXACCIONS I PLUSVÀLUES
    (laboral)
Responsabilitats generals:

 

- Inspeccionar els establiments en matèria d'autoritzacions i llicències.
- Liquidació plusvàlues.

Treballs més significatius.

- Assistir en matèria administrativa el responsable de la secció de rendes i exaccions.
- Portar a terme físicament les inspeccions dels establiments, comerços i indústries del terme municipal, en matèria de la seva competència, IAE, etc...
- Control i liquidació de les plusvàlues.
- Transcriure i donar suport administratiu als seus superiors.
- Qualsevol altre treball per al qual hagi estat prèviament instruït.

 

- CODI 4322.
- Nombre de Treballadors: 1
- Grup 4.
- Complement Major dedicació: 2.740,56 euros anuals.
- Compl. Específic: 4.800,00 euros anuals.”

Cosa que fem pública.


Alcúdia, 23 de novembre de 2012.

El Batle en funcions
Juan Luis Gonzalez Gomila