Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 22970
Nomenament funcionari interí policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text


Es fa públic que per Resolució del regidor delegat de data 5 de novembre s'ha resolt:

 

Vista la Resolució de concessió d'excedència voluntària especial per un període d'un any i amb la possibilitat de renovar-la per dos anys més i sens perjudici de poder sol·licitar posteriorment excedència voluntària al senyor (dades personals ocultes), funcionari de carrera de la Policia d'aquest Ajuntament;

 

Atesa la necessitat de proveir de manera temporal la vacant que es produeix pel fet de considerar-se un servei prioritari d'imprescindible cobertura;

 

Vist que en la instrucció de cessament de funcionaris interins de data 6 de febrer de 2012 s'establí un ordre de cessament i es considera més lògic que per a la cobertura interina de vacants se segueixi el mateix criteri que en la instrucció de cessament, però de manera inversa;

 

Vist que el primer candidat de la llista ha renunciat a reincorporar-se al servei perquè està destinat a un altre ajuntament;

 

Vist que la senyora (dades personals ocultes), que ocupa el segon lloc a la llista, es mostra disponible i accepta el nomenament interí que se li ofereix per cobrir la vacant del senyor (dades personals ocultes);

 

En base a les facultats que m'han estat atribuïdes per mitjà del Decret d'Alcaldia de delegació de competències 3075/2011, RESOLC:


PRIMER. Nomenar la senyora (dades personals ocultes), amb DNI núm. 41505010S, policia local en règim de funcionària interina, categoria C1, nivell 15, que tindrà efecte des de la data de presa de possessió fins a la reincorporació del personal fix en situació d'excedència, sent causa de cessament també l'amortització de la plaça o la manca de cobertura pressupostària per a aquesta.

 

SEGON. Notificar aquesta Resolució a la persona interessada i comunicar-li que en el termini de 5 dies haurà de prendre possessió de la plaça i formular acte d'acatament a la Constitució i a la resta de l'ordenament jurídic.

 

TERCER. Una cop s'hagi pres possessió de la plaça, s'hauran de publicar els nomenaments en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament.

 

QUART. Que se li faci entrega, juntament amb la notificació d'aquesta Resolució, d'informació sobre riscs laborals i oferiment de vigilància de la salut (i entrega d'EPI si fora necessari).”

 

Contra aquesta Resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant d'aquest regidor delegat en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació. Alternativament, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos. En cas que s'optés per interposar un recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell es resolgui expressament o se'n produeixi desestimació per silenci.

 

Alaior, 19 de novembre de 2012

 

La batlessa

Misericordia Sugrañes Barenys