Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
VICEPRESIDÈNCIA ECONÒMICA, DE PROMOCIÓ EMPRESARIAL I D'OCUPACIÓ
Núm. 22755
Notificació de les propostes de resolució d’expedients sancionadors per infracció de la normativa en matèria de comerç
Versió PDF
D’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i atès que es desconeix el domicili actual de les persones interessades o no han pogut ser localitzades, mitjançant aquest anunci es notifiquen a les persones que s’indiquen a continuació les propostes de resolució d’expedients sancionadors en matèria de comerç iniciats pel director general de Comerç i Empresa.
Núm. d’expedient: DGC CM 16/2011
Presumpte infractor: Dialypa, SL
Normativa infringida: art. 49.f) de la Llei 11/2001, de 15 de juny, d’ordenació de l’activitat comercial a les Illes Balears.
Sanció: 3.000,00 €
Núm. d’expedient: DGC CM 17/2011
Presumpte infractor: Joaquín Martínez Díaz-Bodega Can Planas
Normativa infringida: art. 49.r) i art. 7.4 de la Llei 11/2001, de 15 de juny, d’ordenació de l’activitat comercial a les Illes Balears.
Sanció: 8.000,00 €
Les persones interessades disposen d’un termini de quinze dies hàbils per a exercir el dret a formular les al·legacions que considerin convenients i a l’audiència en el procediment, així com per a proposar la prova durant el mateix termini, concretant els mitjans que vulguin fer servir, d’acord amb l’article 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l’exercici de la potestat sancionadora.
En el cas que no es facin al·legacions al contingut de la Proposta de resolució en el termini abans esmentat, l’inici del procediment es podrà considerar resolució sempre que contengui un pronunciament precís sobre la responsabilitat imputada, d’acord amb l’article 8.4 del Decret esmentat en el paràgraf anterior.
En qualsevol moment anterior a la resolució, si la persona interessada reconeix la seva responsabilitat, es pot resoldre el procediment amb la imposició, sense fer més tràmits, de la sanció que sigui procedent.
Els expedients es troben a la Direcció General de Comerç i Empresa, plaça de Son Castelló, 1, 07009 Palma.
Òrgan competent per a resoldre: el vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació.
Instructora: Elena Bibiloni Martínez
El director general de Comerç i Empresa
César Pacheco Cifuentes